AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Skrevet 2. juli 2024 Jeg har lovet mine to eldste stebarn å ta dem med på en kino de har ventet lenge på, men det er 6-årsgrense på den. Lillebroren deres ble så lei seg for at han ikke får være med. Synes dere man kan ta med en 4-åring? Dette sier Medietilsynet om 6-årsgrense: Alle barn kan gå på filmer med 6-årsgrense når de er sammen med foresatte eller en voksen i foresattes sted. Anonymkode: 47944...0b0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #2 Skrevet 2. juli 2024 Tilleggsinfo: Han har nettop fylt 4. ts Anonymkode: 47944...0b0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Skrevet 2. juli 2024 Sikkert ingen problem men det kan jo være at det ikke er alt han forstår av handlingen. Tror ikke den er for skummel ihvertfall, de andre filmene er jo ikke det. Anonymkode: 8537c...cd9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #4 Skrevet 2. juli 2024 Kommer helt an på om han klarer å sitte i ro så lenge, men ellers ser jeg ikke problem med det. Regner med at han har sett de andre filmene, og syns de var grei å se på😊 Anonymkode: a468e...b0e
lajlaj Skrevet 2. juli 2024 #5 Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har lovet mine to eldste stebarn å ta dem med på en kino de har ventet lenge på, men det er 6-årsgrense på den. Lillebroren deres ble så lei seg for at han ikke får være med. Synes dere man kan ta med en 4-åring? Dette sier Medietilsynet om 6-årsgrense: Alle barn kan gå på filmer med 6-årsgrense når de er sammen med foresatte eller en voksen i foresattes sted. Anonymkode: 47944...0b0 Om han blir lei seg, blir han lei seg. Din jobb er å støtte opp under de følelsene, validere og anerkjenne. Men ikke fikse problemet ved å ta han med.
Rosa Dartle Skrevet 2. juli 2024 #6 Skrevet 2. juli 2024 Vi var av gårde og så den forrige med barn i alderen 5-9 år. 5-åringen syntes den var veldig skummel mot slutten, begynte å gråte og måtte gå ut. Foreldrene sa at barnet i utgangspunktet er en som ikke blir redd av filmer og ser mange filmer med høyere aldersgrense sammen med de større barna. Dette er jo bare én erfaring, men selv hadde jeg nok ikke tatt med en 4-åring, basert på dette.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #9 Skrevet 2. juli 2024 Rosa Dartle skrev (1 time siden): Vi var av gårde og så den forrige med barn i alderen 5-9 år. 5-åringen syntes den var veldig skummel mot slutten, begynte å gråte og måtte gå ut. Foreldrene sa at barnet i utgangspunktet er en som ikke blir redd av filmer og ser mange filmer med høyere aldersgrense sammen med de større barna. Dette er jo bare én erfaring, men selv hadde jeg nok ikke tatt med en 4-åring, basert på dette. Droppet det pga denne 😅 Ts Anonymkode: 47944...0b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå