Gå til innhold

Trenger ny ryggsekk til å bruke i stedet for håndveske ved flyturer/reiser, noen som har noen tips?


skruf

Anbefalte innlegg

Jeg liker å bruke ryggsekk i stedet for håndveske (pakker heller med ei veske i innsjekket bagasje :) ) sånn at jeg får bedre plass til feks bok, strikketøy, medisiner, iPad osv lett tilgjengelig på flyet + det er bedre å fordele tyngden på begge skuldrene kontra ei skulderveske

Har hatt Fjellreven Käncken i mange år, men har lyst på en annen nå

Har kikket på denne fra Rains, noen som har erfaring med den?

image.thumb.png.253c048a3eba7aab2baa31591e32d52e.png

Egentlig så liker jeg også veldig godt designet på denne fra Rains, men er redd den blir litt liten

image.thumb.png.c88b9f4d657bb89cd4d8dbbd1b780a63.png

Er det evt noen andre som både er praktiske og fine som dere kan anbefale?



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ospray eller Packsafe.

Ospray lager veldig lette og gode sekker.

Packsafe sine sekker har tyverisikring og er veldig bra for nettopp reise. Utvalget er ikke så stort i Norge outnorth har vel størst utvalg men kan også bestilles fra berzit eller dems offisielle nettside.

Anonymkode: 4ec36...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar :) jeg endte med å bestille denne fra Ospray; liker at den både kan brukes som ryggsekk og totebag (det er sekk i stedet for håndveske jeg trenger, dagstur-sekk til å bruke på tur i skog og mark har jeg…..men den begynner å bli vel godt brukt så den kommer til å bli byttet ut med Ospray tempest ) Liker løsningen med å skjule ryggstropoene hvis man skal bruke den som skulderveske + den har mange smarte funksjoner :) 

image.png.d9b22706be22e145df3f752c23f3b513.png

Endret av skruf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (23 minutter siden):

Takk for mange svar :) jeg endte med å bestille denne fra Ospray; liker at den både kan brukes som ryggsekk og totebag (det er sekk i stedet for håndveske jeg trenger, dagstur-sekk til å bruke på tur i skog og mark har jeg…..men den begynner å bli vel godt brukt så den kommer til å bli byttet ut med Ospray tempest ) Liker løsningen med å skjule ryggstropoene hvis man skal bruke den som skulderveske + den har mange smarte funksjoner :) 

image.png.d9b22706be22e145df3f752c23f3b513.png

Ooooh! Den var fin og praktisk! 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mereo skrev (1 time siden):

Ooooh! Den var fin og praktisk! 🤩

Likte den kjempegod ut i fra beskrivelsene, håper den står til forventningene når den dukker opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke aktuelt for de som vil ha noe pent og stilig men jeg pleier å bruke barnehagesekken som ellers ikke blir brukt lenger (Beckmann).

Anonymkode: 95e09...cc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DB sekkene er også veldig gode sekker til den type ting, selvom de ikke akkurat er pene😅

Anonymkode: e3ea4...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...