AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Skrevet 2. juli 2024 Føler meg dårlig/ ikke i form hele tiden.. hver dag. Uansett om jeg har fri, gjør noe jeg har gledet meg til, føler meg aldri bra. Føler meg ALLTID trøtt og sliten. Føles som jeg nesten ikke har sovet, selv om jeg har sovet hele natta. Smågodt i hodet, ikke svimmel, men litt ør til tider.. Mye muskelsmerter. Særlig i nakken, skuldre, kan gjøre vondt ned i armen og ut i hånda. Liksom vondt i kragebeinet, og ned i armen. Jobber på sykehjem og det kom etter jeg skulle hjelpe en pasient høyere opp i senga. Prøver gå turer, men jeg får vondt på siden av foten (tåkul) nesten med en gang. Og etterpå gjør liksom alt vondt.. Var hos legen for noen uker siden, alle blodprøver var fine. Mangler ikke jern ikke vitaminer. Alt var normalt. Sliter og med IBS, vet ikke om det kan ha en sammenheng. Dette er så forferdelig slitsomt.. vil bare føle meg bra og ikke dårlig hele tiden. Andre som opplever noe av det samme? Hva hjelper deg? Jobber forresten som nattevakt. Men nå har jeg hatt ferie og føler meg helt lik.. Anonymkode: d5e23...051
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #2 Skrevet 2. juli 2024 Deprimert, utbrent eller noe fibromyalgi? Anonymkode: 08477...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå