AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Del Skrevet 2. juli Hei! jeg har blitt endelig blitt gravid etter nesten 4 år med IVF. jeg satt inn et fryst 5 dagers den 14/6 og den 27/6 fikk jeg to streker lysende mot meg. jeg tok digital test på lørdag som viste 3+ og ifølge fertilitetsklinikken så er jeg ca. 5 uker på vei. Men i går begynte det ble brunlig utflod (som kan være vanlig siden jeg går på cyglogest), jeg har også en del stikninger v/lysken og mensenmurringer. Jeg blir bekymret for det er sånn at jeg må gå med truseinnlegg. (se bilder) i går tok jeg første HCG prøva og fikk i dag svar på at den var på 11200, og så skal jeg ta ny hcg prøve i morgen. Legekontoret syns det var høy og flott HCG, men jeg er bekymret for at den er for høy 😕 Jeg tok ny clear blue test i dag og den viste fortsatt 3+ så den har ikke gått ned til tross for brun utflod. tidligere har jeg en XU bak meg, da hadde jeg rødlig gammel mørk utflod som også var på papiret når jeg tørket meg. Så jeg prøver å sammenlikne med den tiden. jeg har også tidligere en MA bak meg, da fikk vi se hjertelyd i uke 9 før jeg mistet i uke 10 (men den gangen hadde jeg null smerter og null blod) Jeg er bare veldig bekymret og livredd for den brunlige utfloden. er det noen her inne som har hatt brunlig utflod, mensensmurringer og høy HCG som det gikk bra med? eller bør jeg forberede meg på det værste? Anonymkode: 0b55d...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Del Skrevet 2. juli Dette er TS: jeg fikk ikke lagt inn bildene over så da kommer bildene nå: Anonymkode: 0b55d...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Del Skrevet 2. juli Forstår frykten og redselen. Flere sa/ma og 1 exu bak meg selv. Mitt beste råd - ta en dag av gangen og pust. Brunlig blødning er som du sier vanlig ved bruk av Cyclogesten - jeg hadde sånn også. Kan også være helt ufarlig uten Cyclogest. Stikkningene er også regnet som helt normalt. Hcg er ikke for høy for min del - har hatt høyere ved like langt og alt var bra. Ville prøvd å holde bekymringene nede så lenge det ikke er fersk rød blødning, avvente neste hcg. Er i dag i uke 30. Hatt det samme som du beskriver hele veien. Anonymkode: e6625...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Del Skrevet 2. juli Hvis det skjer noe galt så er det uansett ingenting du får gjort med det. Jeg skjønner at du er påvirket av tidligere erfaringer, og kroppen er ekspert på å bekymre seg. Men jeg synes du fortjener å glede deg over dette, uten å bruke all den energien på alt som kan gå galt. Hvis det skulle gå galt igjen så takler du det og! Psyken og kroppen er tøff! Jeg regner med du har tidlig ultralyd i uke 7/8? Gi deg selv fri fra disse tankene frem til da. Da vet du mer om hvor embryoet ligger og de kan muligens høre hjerteslag også. Og hvis alt ser bra ut; fortsett å jobbe med å tillate deg selv å glede deg. Du kan ikke gjøre en bedre jobb enn du allerede gjør. ❤️ Anonymkode: de498...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Del Skrevet 2. juli Tusen takk for svar! Ja, det er en million tanker som farer gjennom hodet, og merker jo at jeg er på allerten. men ja, kanskje det er cyglogesten som har gjort det litt sårt? Gratulerer så mye med å ha passert 30 uker🥰 Anonymkode: 0b55d...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Del Skrevet 2. juli Ja, det er jo helt sant det du sier det er jo dessverre ikke noe å gjøre dersom det blir en abort 😕 ja, jeg jobber veldig med å kunne glede meg ❤️ Det hjalp jo litt å få svar på HCG for det betyr jo at jeg faktisk er gravid🤞🏻 ja, jeg skal til UL i uke 7 (16/7) så da får jeg nok litt mer svar🤞🏻❤️ tusen takk for at du tok deg tid til å skrive ❤️ Anonymkode: 0b55d...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå