Gå til innhold

Elisabeth Hatlem - concerned mum (TikTok)


ragna-råkk

Anbefalte innlegg

Hva er dette egentlig? Er det seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker slik. Men jeg bruker ikke se på for det er så voldsomt til utlevering synes jeg.

Så jeg har ikke fått med meg mye, aner ikke hvorfor hun er i den situasjonen  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hele er pussig. Voldsomt til utlevering, ja. Snakker til barna gjennom TikTok, men, samtidig publiserer hun innhold som ikke akkurat er egnet for barna å se/høre... Og stemmen... Eller tonefallet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke litt nå, men har ikke Tik Tok så får ikke sett/ hørt videoene. Sympati for at hun har opplevd vold i samliv og tydeligvis ikke sett egne barn på over 1 år, men merkelig å utlevere så mye - på TT. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Despicable Me skrev (12 timer siden):

Er ikke hun også leder for Foreningen Mot Psykisk Vold?

Hun både etablerte den foreningen og er leder for den.

Lurer på hva den andre partens versjon er... Det er nok mye hun ikke forteller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være to sider her. Men, den forstyrrende utleveringen, og det å snakke direkte til sine barn i én post, for så å snakke "voksenspråk" om ting som på ingen måte angår barna i neste... Jeg forstår behovet, men synes blandinga av kort er langt over kanten. Jeg har også troa på systemet, men må legge til at jeg ikke vet noe om det svenske (mener huske barnefar er svensk), og tenker at det skal veldig mye til at en situasjon har gått så langt. Jeg er ingen dommer, og har ingen rett til å dømme noen - særlig ikke i en situasjon hvor jeg bare har den ene sidens versjon, men, det er delinga som er problematisk. Og det at hun fremstår på en måte som gjør om jeg blir veldig usikker i forhold til historien... Dersom den var verifisert, var jeg den første til å støtte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også stusset over dette i lang tid og skulle likt å vist den andre siden av saken… 

Vet ikke hvordan det fungerer i Sverige, men dersom expartneren har utøvd psykisk vold vil det ikke være en sjanse for at barna vil oppleve det samme? Hun nevner aldri frykten for det i videoene som jeg har sett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusen56 skrev (3 timer siden):

Har også stusset over dette i lang tid og skulle likt å vist den andre siden av saken… 

Vet ikke hvordan det fungerer i Sverige, men dersom expartneren har utøvd psykisk vold vil det ikke være en sjanse for at barna vil oppleve det samme? Hun nevner aldri frykten for det i videoene som jeg har sett? 

Godt poeng... Det er noe med henne som ikke gir troverdighet, føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...