Gå til innhold

Leter etter en låt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener den var på en samleplate i begynnelsen av 2000-tallet. Vanlig poplåt, vet ikke om den var på hitlistene. Husker bruddstykker av teksten, men googling fører ikke til noen resultater. Husker melodien også, om det finnes noe app man kan bruke?
Jeg har letet LENGE etter denne sangen, så setter pris på hjelp!

"and I, I would do anything for you" 
"I feel like letting go" 
"this feeling that we have"
"but you were something really special"

Mener også det blir sagt "I remain that dream come true" flere steder i sangen, men vet ikke om det er grammatisk korrekt 😄

Anonymkode: 9047a...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en app som heter yazem( eller noe lignende) som skal gjenkjenne musikk du synger eller avspiller, og da kommer navn på artist og sang opp.

Anonymkode: d1003...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det ville vært litt lettere om du husket om det var boyband, jenteband eller soloartist. 
Poplåt sier heller ikke veldig mye, er det typisk sang som ble spilt for å få i gang dansegulvet, eller en rolig sang for å avslutte kvelden? 

Anonymkode: b0f96...2cc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du noen andre sanger fra samleplata? 

Anonymkode: f4eae...7a8

Husker ingen andre sanger, men tror ikke de var så kjente 

Angelheart2 skrev (1 time siden):

Du sier du har googlet, så du vet sikkert om denne siden, men her finner jeg ofte svar på låter dersom jeg har kun enkeltstrofer:
https://www.lyrics.com/lyrics/something special

Takk for tips! Kan ikke si at jeg fant den der heller 🫣

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mulig det ville vært litt lettere om du husket om det var boyband, jenteband eller soloartist. 
Poplåt sier heller ikke veldig mye, er det typisk sang som ble spilt for å få i gang dansegulvet, eller en rolig sang for å avslutte kvelden? 

Anonymkode: b0f96...2cc

Det er en mannlig vokal, tror det er soloartist. Ligger midt i mellom når det gjelder tempo og humør, ikke noe for å få igang dansegulvet. 

Ts

Anonymkode: 9047a...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første jeg tenkte var whatever you will go av The Calling.

Anonymkode: e864f...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Første jeg tenkte var whatever you will go av The Calling.

Anonymkode: e864f...a7b

*Wherever

Anonymkode: e864f...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feel something av Bea Miller. Kan det være en versjon?

Endret av Rotemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 10.07):

Det er en app som heter yazem( eller noe lignende) som skal gjenkjenne musikk du synger eller avspiller, og da kommer navn på artist og sang opp.

Anonymkode: d1003...6de

Den heter Shazam og den må ha sangen spillende, kan ikke synge selv eller skrive inn tekst.

Men genial app, bruker den hele tiden når jeg hører sanger jeg liker rundt omkring, for å legge de til spillelista senere.

Anonymkode: 37a71...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Den heter Shazam og den må ha sangen spillende, kan ikke synge selv eller skrive inn tekst.

Men genial app, bruker den hele tiden når jeg hører sanger jeg liker rundt omkring, for å legge de til spillelista senere.

Anonymkode: 37a71...34e

Det var det den het ja. jeg sang et vers av en sang, og fikk opp hvilken artist det var.

Anonymkode: d1003...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var det den het ja. jeg sang et vers av en sang, og fikk opp hvilken artist det var.

Anonymkode: d1003...6de

da må du jaggu ha litt av en sangstemme :P synger aktivt i to kor og jeg synger på oppdrag og den funket ikke med det for meg 😂

Anonymkode: d5c26...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

da må du jaggu ha litt av en sangstemme :P synger aktivt i to kor og jeg synger på oppdrag og den funket ikke med det for meg 😂

Anonymkode: d5c26...f6b

Jeg har en helt alminnelig sangstemme, men det funket i allefall den ene gangen jeg prøvde å synge inn.

Anonymkode: d1003...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en helt alminnelig sangstemme, men det funket i allefall den ene gangen jeg prøvde å synge inn.

Anonymkode: d1003...6de

Det har 0 med stemme å gjøre men tydelighet på ord og trykk på rette stedene.

Anonymkode: 1276b...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...