AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Del Skrevet 2. juli Jeg lurer på hva dere bruker når dere skal rense vinylplatene og stiften for støv og skitt. Jeg bor i Bergen så det er sikkert flere steder som selger, men jeg vet ikke hvor. Anonymkode: 7d2b1...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Del Skrevet 2. juli 96% Anonymkode: fe92f...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 2. juli #3 Del Skrevet 2. juli (endret) Jeg bruker spesiell vaskemaskin laget for vinylplater så jeg har brukt rensevesken som fulgte med. Regner med denne er bra, AudioTechnika er i all fall ett anerkjent merke. https://www.power.no/tv-og-lyd/lyd-tilbehoer/tilbehoer-til-platespillere/audio-technica-at6012-vinyl-kit/p-570875/store/1185/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwyo60BhBiEiwAHmVLJdUzI_z34F0X18GFjSS0YtVEYNLYtMzUSXaWhsAV50mTjjv5MkalJxoClc8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Endret 2. juli av bvp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå