Gå til innhold

Mistet interessen da han begynte å sende snap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg matchet med en som virket utrolig grei, høflig og praten fløt lett. Vi har avtalt å møtes til helga. For noen dager siden ønsket han å gå over på snap. Jeg pleier ikke legge til noen der, men gjorde det. Umiddelbart kom det flere selfies og en talemelding, og det har han fortsatt med. 
Han ser ikke ut som profilbildene og jeg finner han plutselig ikke attraktiv. Han har lys stemme med en talefeil, som jo er greit nok, men pga en spesiell dialekt blir denne svært merkelig. 
Hvordan si på en pen måte at jeg ikke er interessert i å ta dette videre? Jeg har en følelse av at han ikke tar så lett på det. 

Anonymkode: 7d4cf...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det slik du ville likt å få en slik melding selv.

Anonymkode: c2770...26a

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et mareritt.

Her er det bare å komme med en unnskyldning, hvit løgn. Ikke sår han, han har ikke gjort noe.

Også går du ikke så fort med på å møte noen neste gang.

Anonymkode: fcd95...bad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg matchet med en som virket utrolig grei, høflig og praten fløt lett. Vi har avtalt å møtes til helga. For noen dager siden ønsket han å gå over på snap. Jeg pleier ikke legge til noen der, men gjorde det. Umiddelbart kom det flere selfies og en talemelding, og det har han fortsatt med. 
Han ser ikke ut som profilbildene og jeg finner han plutselig ikke attraktiv. Han har lys stemme med en talefeil, som jo er greit nok, men pga en spesiell dialekt blir denne svært merkelig. 
Hvordan si på en pen måte at jeg ikke er interessert i å ta dette videre? Jeg har en følelse av at han ikke tar så lett på det. 

Anonymkode: 7d4cf...d79

Bare si du ikke er interessert. Bedre å gjøre det før dere møtes 😊

Anonymkode: f02d8...d33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For et mareritt.

Her er det bare å komme med en unnskyldning, hvit løgn. Ikke sår han, han har ikke gjort noe.

Også går du ikke så fort med på å møte noen neste gang.

Anonymkode: fcd95...bad

Vi matchet for 3 uker siden. Jeg liker ikke å chatte inne på datingsiden så lenge, synes det er greit å møtes etter noen uker, for å gjøre seg opp en mening etter det. 
Hvit løgn ja, men han er smart nok til å forstå. Samtidig kan jeg ikke være helt ærlig da det faktisk vil såre han. Er jo ikke hans feil. 
ts

Anonymkode: 7d4cf...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi matchet for 3 uker siden. Jeg liker ikke å chatte inne på datingsiden så lenge, synes det er greit å møtes etter noen uker, for å gjøre seg opp en mening etter det. 
Hvit løgn ja, men han er smart nok til å forstå. Samtidig kan jeg ikke være helt ærlig da det faktisk vil såre han. Er jo ikke hans feil. 
ts

Anonymkode: 7d4cf...d79

Du kan jo rett frem si at han ikke ser ut som profilbildene (det har han jo valgt å gjøre med viten og vilje, så det er absolutt hans feil) eller at han på snap viser en personlighet/livsstil/interesse som ikke er for deg.

Anonymkode: 7af77...114

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er innafor å si at du synes han ser annerledes ut enn på profilbilder. Kan si at han dessverre ikke er din type og ønske han lykke til videre 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du det så sterkt nå at du ikke vil møte ham så må du si det så fort som mulig at du har funnet ut at du ikke er interessert likevel. Trenger ikke si noe om hvorfor. Spør han om hvorfor svarer du noe svada om at du bare føler kjemien ikke stemmer. Og så blokkerer du etterpå dersom du er helt sikker. 

For det blir enda vanskeligere å vrake ham etter møtet, siden det blir mer personlig liksom. 

Men finnes det en smule nysgjerrighet på at han kan være okei irl likevel så møter du ham for å få skikkelig avklaring. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stakkars mann. 

Anonymkode: 210f6...da2

Ja.. men han er klok og ressurssterk. Han har gode egenskaper som jeg virkelig liker. 
Jeg pleier heller ikke å fokusere så mye på utseendet, men jeg må liksom ha NOE som appellerer til meg. Noe jeg synes er behagelig. Virker som om bildene er tatt for noen år siden og at han har endret seg på få år. 
Han er av typen som ville krevd et ordentlig svar. Føler derfor at jeg må ordlegge meg diplomatisk. TS

Anonymkode: 7d4cf...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym ss skrev (55 minutter siden):

Hvordan rar dialekt? Hva betyr det? :)

Jeg er veldig glad i dialekter, men noen er vanskelige. Sånn som Sauda, Valdres, og enkelte steder i nord-Norge der de har en bred sleng. Personlig synes jeg også  Kristiansand-dialekt er utfordrende. Når jeg sliter med å forstå en dialekt og en i tillegg topper det med å ikke klare å uttale R eller S 🙈 ts
 

Anonymkode: 7d4cf...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være han har tatt profilbildene på et skikkelig kamera. På snap bruker man gjerne det bedritne frontkameraet med megavidvinkel, og det er ekstremt uflatterende for mange. Ikke ser de sånn ut i virkeligheten også, det objektivet fordreier MYE.

Anonymkode: b0041...9b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær ærlig om at du ikke føler det samme, men du trenger ikke gå inn på det med stemmen å gi han komplekser 😅

Anonymkode: 1480c...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan du jo bare gjøre deg selv fullstendig uspiselig FØRST, så han ikke vil møte deg allikevel. Avhengig av hva du allerede har delt og ikke delt, og hva han har sagt han er ute etter - plutselig har du 18 miniatyrpudler og utstillinger er livet ditt, du har 4 barn med 4 menn (usikker på hvem som er far til 2 av dem), eller du drømmer om å være tradwife, eller du er hardcore BDSM'er eller du synes egentlig monogami er noe tull eller du er nesten-nykter-ex-narkoman. Eller noe annet du vet går mot alt han har uttalt så langt. 

Er han fremdeles interessert så er han bare ute etter sex, så da er det veldig lett å dumpe med god samvittighet. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å si at « beklager, men jeg har tatt noen runder med meg selv, og kommet frem til at jeg nok ikke er helt klar for å treffe noen enda likevel. Håper du finner den du leter etter, du virker som en veldig fin fyr. Ønsker deg en god sommer videre 😊» 

Anonymkode: ddbbc...ee9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville sagt:

 

Det var kjekt å bli litt kjent og chatte med deg. Men jeg føler ikke den kjærestefølelsen vil bli gjeldende mellom oss. Lykke til med å finne en annen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skylder han ingenting, heller ikke en forklaring sånn egentlig. Så det kan han ikke kreve. Selvsagt fint å si kort fra før man sletter/blokkerer. 

Anonymkode: 39334...e79

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beloved skrev (1 time siden):

Ellers så kan du jo bare gjøre deg selv fullstendig uspiselig FØRST, så han ikke vil møte deg allikevel. Avhengig av hva du allerede har delt og ikke delt, og hva han har sagt han er ute etter - plutselig har du 18 miniatyrpudler og utstillinger er livet ditt, du har 4 barn med 4 menn (usikker på hvem som er far til 2 av dem), eller du drømmer om å være tradwife, eller du er hardcore BDSM'er eller du synes egentlig monogami er noe tull eller du er nesten-nykter-ex-narkoman. Eller noe annet du vet går mot alt han har uttalt så langt. 

Er han fremdeles interessert så er han bare ute etter sex, så da er det veldig lett å dumpe med god samvittighet. 

Sånn helt ut av det blå: «Hva tenker du om BDSM?»? Og «Har vært å gått tur med mine 8 katter»? 😂 TS

Anonymkode: 7d4cf...d79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi matchet for 3 uker siden. Jeg liker ikke å chatte inne på datingsiden så lenge, synes det er greit å møtes etter noen uker, for å gjøre seg opp en mening etter det. 
Hvit løgn ja, men han er smart nok til å forstå. Samtidig kan jeg ikke være helt ærlig da det faktisk vil såre han. Er jo ikke hans feil. 
ts

Anonymkode: 7d4cf...d79

Noen uker er mye. Foretrekker å møtes etter noen dager. Fint med snap, får se litt fra livet til personen og bilder av han/hun. Avtaler gjerne treffe på datingsiden etter noen dager med samtale frem og tilbake. Greit å vite noen grunnleggende ting først, verdier, interesser osv. Vite at livsstilen matcher 

Anonymkode: af955...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...