AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #1 Del Skrevet 1. juli 2024 Anonymkode: a2ebd...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #2 Del Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: a2ebd...b5b Det er og et skap til. Jeg er veldig fan men de er så små, og dyre. Og det er vel litt trendmøbler i tiden også? Men veldig fine, særlig i eik. De finnes i hvitt svart og eik. Legger ved link til skapet også Air Skap, Eik - Design House Stockholm @ RoyalDesign.no Anonymkode: a2ebd...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #3 Del Skrevet 1. juli 2024 Datteren min, ung voksen, har elsket denne stilen i flere år nå. Personlig skjønner jeg ikke helt greia. Anonymkode: c4ca4...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #4 Del Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Datteren min, ung voksen, har elsket denne stilen i flere år nå. Personlig skjønner jeg ikke helt greia. Anonymkode: c4ca4...675 Jeg har egentlig tenkt at rottingstilen den er litt for trendy men må innrømme at disse møblene liker jeg. Men de er ganske små, egentlig mer som noen smykker. Block Lamp – Design House Stockholm Anonymkode: a2ebd...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 1. juli 2024 #5 Del Skrevet 1. juli 2024 Jeg tenker ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 1. juli 2024 #6 Del Skrevet 1. juli 2024 Jeg tenker at dette kan man enklet lage selv om man kjøper litt plank og rotting, eventulet gammelt møbel og rotting og fikser selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #7 Del Skrevet 2. juli 2024 Elsker rottingstilen og er på jakt etter en skjenk med fine vinduer jeg kan fikse opp i samme stil. Anonymkode: d835c...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #8 Del Skrevet 2. juli 2024 De va pene men passer ikke inn oss meg. Anonymkode: 441e0...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #9 Del Skrevet 2. juli 2024 Hater rotting. Hater også skap til oppbevaring. Skuffer er så mye bedre. Uten rotting. Anonymkode: f5bbc...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #10 Del Skrevet 2. juli 2024 Jeg synes de ikke er noe fine. Anonymkode: 88d19...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #11 Del Skrevet 2. juli 2024 Heslig Anonymkode: 7f0d7...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 2. juli 2024 #12 Del Skrevet 2. juli 2024 Stygge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå