AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #1 Del Skrevet 1. juli 2024 Jeg lurer på hva som funker, og hva som er bortkastet å prøve🙏😊 Anonymkode: 73104...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #2 Del Skrevet 1. juli 2024 Alt er bortkastet… midlene som faktisk bleker tenner er ulovlig å selge ut av behandlingsstedet… forbrukere skal ikke bruke de selv… Anonymkode: 048d4...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #3 Del Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alt er bortkastet… midlene som faktisk bleker tenner er ulovlig å selge ut av behandlingsstedet… forbrukere skal ikke bruke de selv… Anonymkode: 048d4...3cf Kjedelig, men takk for svar! Så jeg må altså til tannlege for det? Anonymkode: 73104...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #4 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 23.20): Kjedelig, men takk for svar! Så jeg må altså til tannlege for det? Anonymkode: 73104...dae Ja, ikke meg du spør, men de produktene som inneholder hydrogen peroxid funker (det som som tannlegen bruker) men det du får kjøpt er så svak at det vil ta deg årevis og få samme resultat (om noe resultat) Og det vil bli like dyrt på sikt. Dette stoffet etser tannkjøttet om du hadde hatt tannlege styrke på det. Tannlegen fjerner litt misfarginger med utstyr først, bare litt vann (liten høytrykkspyler) og polering, og så sjekker de om du har sprekker og skader i emaljen før de bleker. Det er ikke noen snarvei, sorry ☺️❤️ Andre tannkremer som lover vite tenner fungerer bare som en mild skurekrem. Anonymkode: 38c4a...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #5 Del Skrevet 3. juli 2024 Du får kjøpt middel som fungerer, men du må kjøpe det av tannlegen. Du må også ha en skinne tilpasset dine tenner. Anonymkode: f7437...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #6 Del Skrevet 3. juli 2024 Vær forsiktig, jeg ødela tenner og tannkjøtt med det. Anonymkode: a57dc...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #7 Del Skrevet 4. juli 2024 Har ikke testet selv, men vurderer å bestille Crest whithening strips frs usa. Har lest mye bra om de. Anonymkode: 0a1bf...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå