Gå til innhold

Dusj eller badekar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker dere best hus med badekar eller dusj?

Anonymkode: 3d244...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja takk begge deler. Viss det bare er dusj og ikke er plass til badekar: ssmmenlegbart badekar.

Anonymkode: 020c7...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusj, eller begge deler. Bare badekar er et klart nei 😅

Jeg vurderer å kaste ut det store hjørnebadekaret som fulgte med huset her - bruker det aldri! Om noe, så ville jeg heller hatt et lite badekar, ikke et stort.

Anonymkode: 3da7f...666

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har, for meg, helt ulikt formål. Dusj for å bli ren, samt hårvask. Badekar for kos, få varmen i kroppen, eller myke opp muskler etter en treningstur.

Helst begge deler. Måtte jeg valgt ville det blitt dusj. 

Anonymkode: de4cb...dc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart dusj, men helst begge deler. Vi har to dusjer og ett badekar i huset - perfekt!

Anonymkode: 1266d...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt med et hjem uten dusj. Badekar har jeg ikke bruk for.

 

Anonymkode: cc768...19d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusj. Hadde 1 dusj og 1 badekar, byttet ut badekaret med en dusj til når ungene ble såpass store at det ble lettere med dusj.  I hverdagen har jeg ikke tålmodighet til å bade. 

Anonymkode: 0e057...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badekar og dusj.

Vi har badekar og der kan man også stå oppi og dusje om man heller vil det, - har dusjforheng.

Som regel så ligger jeg i badekaret, gjerne med enten badeskum oppi eller ei badebombe (Lush)

Noen ganger lenge og andre ganger bare en kort stund, alt etter hva jeg har tid til.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jeg velge en, så dusj. Det bruker jeg hver morgen. Et langt bad er mer noe jeg tar meg en sløv dag i helgen.

Ønsker meg helst begge deler. Men ikke kombinert, liker ikke å stå og dusje i badekar.

Anonymkode: b6482...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har badekar som man står oppi når man dusjer. Det er en helt ok løsning, men skulle vi pusset opp badet nå så hadde jeg personlig foretrukket å ha en romslig dusj i stedet. Men! Vi har små barn, og for de er badekaret gull verdt. Så skulle jeg pusset opp et bad i et hus, og hatt i mente at det skulle være salgbart for barnefamilier, ville jeg nok innredet med badekar. Men da er det viktig å lage en god skilleveggløsning for dusjing. Man vil ikke stå oppi et glatt badekar og i tillegg få en invaderende klem av et bløtt dusjforheng.

Anonymkode: dd5de...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt både boblebad og vanlig badekar tidligere i livet, og valgte å ikke ha badekar da jeg bygget hus for ti år siden. Angrer ikke på det, kjente at jeg var "badet ferdig" etter mange år med badekar. Nå har jeg oppvarmet svømmebasseng i hagen, og også der er jeg "badet ferdig" for lengst. Men hadde jeg aldri hatt badekar før, hadde jeg sikkert valgt å ha det (i tillegg til dusj). Dusj er et must uansett.

Anonymkode: 7d9c6...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil helst ha begge deler, men hvis jeg må velge blir det badekar. 

Jeg kan dusje i badekaret, men jeg kan ikke bade i dusjen..

Anonymkode: a4041...d42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligge å marinere i eget dritt og hudceller gjør jeg ikke, dessuten er badekar dritt å vaske. Så dusj, alltid!

Anonymkode: e9433...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i dag dusjer jeg i badekar. Bruker aldri selve badekaret. Når jeg pusser opp skal det ut. Tar bare opp plass.

Anonymkode: 202d1...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker badekar og kjøper kun hus der det er badekar.

Anonymkode: 3d244...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...