Gå til innhold

Dere med betalingsanmerkninger, er det håp om å få lån noen plass?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alenemor til to, måtte flytte ut fra eksen som vi sammen fikk røde tall pga et hustap. Det er så fort gjort å havne i en kjip økonomisk krise stand, ikke festlig i deghele tatt. Jeg har en 100%jobb, jobber av og til mer for å få dekket opp ting. Jeg har lånt litt av mine foreldre men vil helst unngå. Kan noen her være så grei å gi en anbefaling og ikke hetse? Jeg vet det er vår feil, men sånn er det å være etterpåklok. Trenger å høre fra folk i lignende situasjon ❤️ k 33

Anonymkode: 3a1ab...b24

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så langt ikke funnet noen bank som låner til oss med betalingsanmerkning uten sikkerhet i bolig. Hva trenger du å låne penger til, og hvor mye har du i gjeld? 

Anonymkode: 93941...15c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk låne med sikkerhet i bolig av type bank2, Bluestep, Svea. Uten sikkerhet i bolig tror jeg det blir særs vanskelig, jeg fant i alle fall ikke noen. Hva skal du låne til og hvor mye? 

Hvis du har mye usikret gjeld ville jeg oppsøkt gjeldsrådgivning hos NAV i første omgang. 

Anonymkode: 3157f...da0

AnonymBruker
Skrevet

Du får kun lån med sikkerhet i bolig når du har betalingsanmerkning. 

Anonymkode: d7d68...66f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det ikke finnes noe som er verdt å ta lån for, som ikke nav kan hjelpe deg med. Mat, bolig, strøm, nødvendige ting til barna. «Vil ha»- ting må komme når man har penger. Du sier det er enkelt å havne i økonomisk krise, men det er enklere å gjøre det enda dårligere. Jeg vet av erfaring. 

Anonymkode: 44d4a...74a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt uaktuelt i vanlig bank.

Kontakt husbanken.

Hilsen bankansatt

Anonymkode: 7e05a...103

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt uaktuelt i vanlig bank.

Kontakt husbanken.

Hilsen bankansatt

Anonymkode: 7e05a...103

Husbanken? Bostøtte tenker du? Jeg tjener for mye til at jeg får det. 

Men gur de ut lån? Kunne muligens ha mine foreldre som kausjonister til et lån. Men da lå det ikke være høye renter. Jeg må nesten betale ut de røde tallene som er på rundt 40.000 ish 

Ts

Anonymkode: 3a1ab...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...