AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #21 Skrevet 3. juli 2024 On 7/2/2024 at 8:43 PM, AnonymBruker said: Vel, du sitter med et lass av matcher på menn som er over ditt nivå og derfor ikke er interessert i deg om noen andre matcher dem. Om du swipa på menn du har sjangs på til langtidsrelasjon og ikke bare swipa på menn du kan få til sex. Så hadde du nok hatt bedre suksess. Anonymkode: 0c5c4...ede Tusen takk for du deler av din uendelige livsvisdom, du har skjønt det 🤪 Anonymkode: cbba3...786
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #22 Skrevet 3. juli 2024 On 7/2/2024 at 9:22 AM, AnonymBruker said: Tja, tror ikke det gjelder de som får likes ig matcher selv som mann. Liker hver tiende og har satt ned egen alder med 5 år. En kompis av meg nevnte at liker hver 20 ca Men nå er vi eldre gutter på 50 og da tror jeg det er like lett for damer og menn å få date. Anonymkode: 1c039...768 Vennlig hint..ikke kall deg selv «gutt» når du er 50 🤓 Anonymkode: cbba3...786 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #23 Skrevet 3. juli 2024 KallePils skrev (23 timer siden): De definerer seg selv som "ikke verdt mer enn en natt". Men det må da være opp til dem? Med å være attraktiv og uinterisert i ts? Er det ikke lov det altså? Anonymkode: bd2fd...0d8
KallePils Skrevet 4. juli 2024 #24 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med å være attraktiv og uinterisert i ts? Er det ikke lov det altså? Anonymkode: bd2fd...0d8 Uinteressert i TS men matcher med ham. Gir jo full mening… 😂
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #25 Skrevet 4. juli 2024 KallePils skrev (2 timer siden): Uinteressert i TS men matcher med ham. Gir jo full mening… 😂 Ja. Det er bare en profil, du matcher ikke med folk fordi du er 100 prosent sikker utifra noen bilder og kanskje noe skrift at dere skal bli kjærester? Det er bare et førsteinntrykk. Ikke en gang et godt et, fordi kroppen får ikke brukt nok sanser for å avgjøre hva den syns. Det er fullt mulig å bli interisert i flere profiler, eller ikke like noens melding til deg, eller bare like en annen melding bedre. Eller egentlig ikke være så interisert men matche sånn tilfelle for bør jo treffe folk, så kjenner du at neh, ikke lyst allikevel når samtalen er i gang å det blir mer realistisk. Anonymkode: bd2fd...0d8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #26 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 22.08): Det blir jo ofte ingen samtale: Skriver type har du en fin dag ? bla bla (Typisk melding= Damene svarer de kanskje noe sånn som: Ja det har jeg, uten videre spm (da blir det jo ingen samtale når de ikke gidder å by på noe inn i samtalen) Anonymkode: 1c039...768 Du har nok bare ikke lært deg å gjøre et godt digitalt førsteinntrykk ennå. Spør om noe konkret relatert til profilteksten eller interessene hennes. Sammen med en joke(hvor det ikke er henne dimu gjør narr av). Anonymkode: d4fdf...b8a 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #27 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 9.22): Tja, tror ikke det gjelder de som får likes ig matcher selv som mann. Liker hver tiende og har satt ned egen alder med 5 år. En kompis av meg nevnte at liker hver 20 ca Men nå er vi eldre gutter på 50 og da tror jeg det er like lett for damer og menn å få date. Anonymkode: 1c039...768 Eldre gutter på 50 🤣🤣 Anonymkode: b038e...1bd 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #28 Skrevet 4. juli 2024 Jeg har rett og slett slutta med Tinder nå, for jeg ble helt utrolig lei av å ha nøyaktig de samme samtalene med en haug med menn. Jeg matcher med nesten alle jeg swiper på, og på et øyeblikk er det seks menn som spør meg om hvordan dagen min har vært, hva jeg gjør på, hva hobbyene mine er (det står i profilteksten) og hvor jeg bor. De stiller så like spørsmål at jeg copy-paster svarene mine mellom samtalene. Jeg har i praksis den samme samtalen med alle seks! Jeg klarer ikke huske hvem som jeg har hvilken samtale med, jeg har egentlig bare én samtale med masse ekko. Jeg er klar over at dette høres veldig arrogant ut, men poenget mitt er; hvis du vil at damene skal engasjere seg i samtalen, så still mindre åpenbare spørsmål. Ikke vær den sjette personen på rad som spør om hun har en fin dag. Anonymkode: 76771...667 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #29 Skrevet 5. juli 2024 KallePils skrev (På 4.7.2024 den 6.55): Uinteressert i TS men matcher med ham. Gir jo full mening… 😂 Det gir full mening. Jeg opplevde at flere menn fjernet match med en gang den var et faktum. Altså, har de sveipet ukritisk på ALLE profiler, både med og uten bilde. Selvfølgelig var de fullstendig uinteressert i meg, derfor slettet de matchen uten å begynne å chatte engang. Sånn er det bare. For øvrig trosset jeg denne "doktrinen" om å måtte sveipe på stygge, mye eldre menn for å få forhold og ikke bare bli brukt for en natt. Fant meg en mann langt over min liga utseendemessig, ett år yngre. Vi chattet i en måned før vi møttes (bodde i to forskjellige land), og på første fysiske møte hadde vi sex etter 40 minutter. Sammen i 10 år, gift i 7. Mannen er fortsatt like kjærlig, begjærer meg like mye og tilfører mitt liv ikke annet enn positivitet. Jeg var utrolig skeptisk og vurderte å sveipe ham til venstre først, etter å ha hørt nettopp dette - du som er mindre pen bør kun gå for mindre pene menn, gjerne mye eldre, ellers blir du brukt som tøm og røm. Jeg var også VELDIG skeptisk til å ha sex med ham første gangen, i frykt for å bli brukt for sex. Dagen etter ble jeg presentert for foreldrene og søsteren hans. Mitt poeng er at ikke alle kjekke menn ser som sitt livs oppgave å knulle flest mulig damer. Mange av dem ønsker seg forhold, familie og kjærlighet. Anonymkode: 90b99...6e1 1
Meowmere Skrevet 5. juli 2024 #30 Skrevet 5. juli 2024 Dere menn er elendige på å dra i gang en samtale på chat. Jeg har sett hva dere skriver, og det går ofte i, "hva driver du med a?", "Hei, søker?", "Hvordan går det?", "Fin dag?", "Hei, fine bilder", "Lyst til å bli kjent?", og noen ganger bare, "Hei". Også har du de som er heeeeelt motsatt, og skriver en hel stil eller novelle, som de garantert copy/paster til alle. Skal vanskelig gjøres å lage et kjedeligere førsteinntrykk. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #31 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 22.04): Kan også legge til at dette her er helt normalt fra andre kanten; siden gutta «liker» de fleste, og foretar sorteringa først etter en eventuell match, sitter det et lass meg jenter med stumme/ uengasjerte matcher. Men de tyter ikke av den grunn. Anonymkode: cbba3...786 Joda, nok av tråder her inne om "passive, tafatte menn." Det er kvinneekvivalenten til at en bare ikke er interessert nok. Anonymkode: 411d6...d1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå