AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #1 Skrevet 1. juli 2024 Spørs helt hvor jeg blir stimulert. Ved hard/direkte berøring på klitoris(urinrøret er vel heller ikke langt unna) samtidig som jeg kniper så hender det ofte at orgasmene ender i en stor sprut(ala det en ser på film). Dette sekretet inneholder uten tvil urin. Med riktig stimulering kunn innvendig i skjeden kan jeg også på en måte squirte, dette sekretet er i mye mindre skala, kommer ikke fra urinrøret. Dette er min historie. Anonymkode: 049c9...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): dette sekretet er i mye mindre skala, kommer ikke fra urinrøret. Det er ikke bare urin, men kommer absolutt fra urinrøret. Jeg nyter begge deler og kjenner med tunga nøyaktig hvor det kommer fra. Urin smaker og lukter strammere, squirt er sekret fra skenes kjertlene blandet med litt urin. Anonymkode: 397b2...f4d
Bamseklemmer Skrevet 2. juli 2024 #4 Skrevet 2. juli 2024 (endret) Det verken smaker eller lukter nesten ingenting av blank squirt.. selv om noen påstår det er urin, fordi urin er svært sjelden helt blank. Urinfargen er påvirket av vanninntak og hvor lenge siden man tisset sist. Urinblære er bare en oppbevatingstank for urin.. Og heldigvis og takk for det, ellers har vi alle sittet på do. De som vet de har selskapsblære, vet også at urin har en viss gulfarge😅 Du beskriver ikke fargen TS.. men jeg antar den var luktfri og helt blank som rennende fjellvann, fordi du tisset før du trigget frem squirten. Til urin skeptikkerne vil jeg si: Urin og squirt inneholde ca 95% vann, og er steril og fri for fremmede bakterier og virus. De resterende 5% er stoffer som nedbryter væsken, til den karrakteristiske lukten og fargen som urin faktisk har. Mens squirten produseres i rekordfart, det er nok derfor den er blank, lukt og smakssvak.. Uansett squirt er like ufarlig som å drikke Imsdal, men sørg for å tisse før du squirter😉 Endret 2. juli 2024 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #5 Skrevet 3. juli 2024 Det er stor forskjell på farge, smak og mengde ift vanninntak også når det gjelder squirt. Visse drikker kan man smake via squirten. Anonymkode: 397b2...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå