Gå til innhold

Positivt eller negativt når kjæresten velger kos og nærhet foran sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått meg en fantastisk kjæreste som jeg har blitt veldig glad i. Vi har ofte sex, men det hender innimellom at han ikke tar initiativ til sex og heller vil ha kos og nærhet. Før ble jeg stresset av det og tolket det som avvisnning men nå er jeg mer rolig rundt det. Hva tenker dere? Er det et positivt eller negativt tegn at han ikke kaster seg over meg ved alle muligheter han får?

Anonymkode: 6897d...0b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er negativt. Altså negativt at du idet hele tatt vurderer det til å være negativt at han ikke alltid vil ha sex.

Jeg synes det er ett negativt tegn at man ikke har forståelse for at partner ikke alltid er klar for sex, uansett kjønn.

Anonymkode: 7cf4b...819

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er et tegn på at dere er litt ulike. 

Anonymkode: 3f225...2e7

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn er vel ikke sex- maskiner?! 

Anonymkode: fa5ec...29d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker kos og nærhet :) All kroppskontakt må jo ikke være sex.

Men du stiller spørsmålet på en rar måte, eller en måte det er umulig å svare på.

Hvis jeg ville hatt sex 5 ganger til dagen mens han bare vil kose, og har sex 1 gang i måneden, så er det jo et problem.

Hvis vi begge har sex akkurat like mye som vi begge vil ha sex, og koser like mye som vi liker å kose, så er det jo ikke et problem. 

Her høres det jo kaaaanskje ut som dere har litt forskjellig lyst? Eller synes du det er grei frekvens på sexen?

Anonymkode: aa9d9...675

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kos og nærhet fører fort til at jeg får lyst på sex, så mye kos og nærhet uten sex hadde vært fryktelig frustrerende. 

Anonymkode: e5a66...b2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har fått meg en fantastisk kjæreste som jeg har blitt veldig glad i. Vi har ofte sex, men det hender innimellom at han ikke tar initiativ til sex og heller vil ha kos og nærhet. Før ble jeg stresset av det og tolket det som avvisnning men nå er jeg mer rolig rundt det. Hva tenker dere? Er det et positivt eller negativt tegn at han ikke kaster seg over meg ved alle muligheter han får?

Anonymkode: 6897d...0b7

Utelukkende positivt. Om en stund blir det slitsomt om all kos skal føre til sex, og en partner som ønsker først og fremst din nærhet er veldig betryggende. 

Anonymkode: 75112...7c5

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...