Gå til innhold

Jeg føler meg så innmari dum.. !

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Svar helt ærlig. Hvordan hadde din reaksjon vært... dersom: din bekjent, som ikke er altfor nær venn...plutselig åpnet seg opp om personlige ting. Slik som dette med tillitt osv.

Fordi jeg hadde en samtale og vi snakket om tillitt. Hvor viktig dette var. Det kom så naturlig inn at jeg fortalte ting fra mitt eget liv, personlig ting... ting man kanskje ikke deler. Alt handlet om tillitt. De var to bekjente som hørte på.

Etterpå føler jeg meg så innmari dum og nesten litt flau. Greien er at de søker jobb i min bedrift og jeg tok opp tema tillitt på en kanskje feil måte.

Kjenner at jeg føler meg så dum. Hva tenker du om folk som plutselig åpner seg om personlig erfaring? Og hvordan liksom rette opp evt feil etter slik

Anonymkode: 0a1f2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjente deg trygg i relasjonen(e) og ble litt trigget til å åpne deg. Ikke krisemaksimèr dette. 

Husk å puste neste gang. Mest sannsynlig er det kun du som tenker på dette i ettertid. 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er positivt at du tørr å åpne deg. 

Anonymkode: 4597c...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer jo så an på hva du åpnet opp om og til hvem - du kaller dem bekjente, men de er også jobbsøkere hos deg? I så fall høres det ganske uprofesjonelt ut.

Nære venner kan betro seg om det meste. Med bekjente, kollegaer og folk man egentlig ikke kjenner kan det fort bli litt pinlig hvis det blir for privat. Men igjen, det er avhengig av situasjonen og hva som ble sagt.

Anonymkode: 29f2f...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fint å være åpen, tenker jeg. Men tenker også at jeg lett deler for mye. Men gjort er gjort, bare å prøve å gjøre annerledes neste gang.

Anonymkode: 0cc2e...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det eksemplifiseres med personlige erfaringer der det holdes opp mot et spesielt tema så er det nær utelukkende positivt. Og viser at du er komfortabel med meg.

Går du utover temaet og legger for mye detaljer om deg selv, så kan det bli for mye med tanke på at jeg kun var en bekjent. Det er en balanse å dele akkurat nok før det blir for mye. 

Slik du beskriver situasjonen så tror jeg at du har holdt deg innenfor akkurat nok.

Men siden du reagerer slik du gjorde i ettertid så bør du ta lærdom og holde litt mer igjen ved en senere anledning. 

Til syvende og sist handler ting om hvor komfortabel du er med å dele ting, enn hva du deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Svar helt ærlig. Hvordan hadde din reaksjon vært... dersom: din bekjent, som ikke er altfor nær venn...plutselig åpnet seg opp om personlige ting. Slik som dette med tillitt osv.

Fordi jeg hadde en samtale og vi snakket om tillitt. Hvor viktig dette var. Det kom så naturlig inn at jeg fortalte ting fra mitt eget liv, personlig ting... ting man kanskje ikke deler. Alt handlet om tillitt. De var to bekjente som hørte på.

Etterpå føler jeg meg så innmari dum og nesten litt flau. Greien er at de søker jobb i min bedrift og jeg tok opp tema tillitt på en kanskje feil måte.

Kjenner at jeg føler meg så dum. Hva tenker du om folk som plutselig åpner seg om personlig erfaring? Og hvordan liksom rette opp evt feil etter slik

Anonymkode: 0a1f2...f2a

Finn en annen kandidat.. Hyr inn en leiemorder for å nøste opp i alle løse tråder.. ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...