Gå til innhold

Valentines Sex!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil bare dele dagen min med dere, og håper på det samme tilbake!

Etter jobb, dro jeg opp til typen min. Der var det stearinlys overalt og det luktet himla godt. Vi spiste fantastisk mat, og drakk godt! Han er en ganske god kokk, men er ikke van til å ble varta opp slik, så i mine øyne er han fantastisk! Vel, sengetiden nærmet seg, og GUD det var to deilige timer. Sexen var het, og med et lite hint av humor ;) Jeg har aldri hørt han stønne slik, eller virkelig nyti å suge han. Men igår fikk jeg et helt annet syn, og jeg elsket det ret og slett! Masse spytt og suging, og han var heeeelt oppe i skyene. Brukte mye tid på hverandre og byttet på hvem som fikk. Men er vel fler med meg, som synes å suge er fantastisk herlig, når man ser hvor godt det blit likt? Og jeg tok han imot! Som avslutning på alt, så sprutet han masse over magen min. (etter mitt ønske)Og DET var, med hånda på hjertet, den beste valentines dagen jeg har hatt!

Så blir pirrende å høre om deres dag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke sex jeg. Hadde bursdag 21.januar og det eneste som skjedde dagen var at hun var og trente i Oslo på Nike konvensjonen - ingen sex da heller.

Trodde det skulle bli romantisk på valentines day - men hun kom en time for sent hjem da hun mistet bussen og da hun kom hjem var hun stresset fra jobb og skulle på trening rett etterpå. Så kom hun hjem etter trening og var blitt dårlig og satt en del på do(ble bedre utover kvelden) og så la vi oss tidlig i 21 tiden fordi hun må tidlig opp.

Når vi har sex har jeg aldri opplevd det du så fint beskriver; "Brukte mye tid på hverandre og byttet på hvem som fikk." -heller bare gi

Håper på en bedre morgendag :roll:

Skrevet
:overrasket: Uff! Så fælt! Håper dagen idag byr på ny mulighet! All hell og lykke til deg! :blomst:
Skrevet

Trygve, hvorfor er du egentlig sammen med denne jenta? Synes du uttrykker misnøye om henne i litt forskjellige emner rundt om her, jeg..

Mulig jeg tar feil, men.

Skrevet
Jeg får ikke sex jeg.

Når vi har sex har jeg aldri opplevd det du så fint beskriver; "Brukte mye tid på hverandre og byttet på hvem som fikk." -heller bare gi

Håper på en bedre morgendag :roll:

Uffda Trygve. Denne dama kan vel ikke være det beste for deg??

Skrevet (endret)

jeg hadde fint undertøyskorsett med stayups og led meg gjennom 3 timer med dataspilling før jeg fant ut et lurt hint! Heh :D

ja det ble døra, kontorstolen og senga! :Hehe:

Endret av Towelie
Skrevet
Towelie, puler du hele tiden, eller?

HAHA!! Denne MÅ du ha i signaturen din Towelie!!!!

Skrevet

:ler:

Konge!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Enig. :ler:

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Jeg kommer ihvertfall til å huske dagen lenge, men ikke fordi det ble kilometervis med puling.

Skrevet
Jeg kommer ihvertfall til å huske dagen lenge, men ikke fordi det ble kilometervis med puling.

Hmm.. javel..

Skrevet

Fett nok :) der var den!

Dagen kommer til å huskes av meg for kilometervis med puling!

(pluss kameraten vår som sto utenfor og hørte på og kritiserte oss for det :tunge1: ) Blir ikke folk flau av sånt?

Gjest Lilyjets
Skrevet
Towelie, puler du hele tiden, eller?

:ler: må jo det :D:D

jeg hadde å gøy valentines dag, kjæresten min laget middag til emg og ga meg driit skjønt kort og og liten søt bamse, hehe:P

så ble det sex, weeee :danse::danse::danse::danse::danse: :icon_razz:

Gjest marthepia
Skrevet

Besteforeldrene passet tuppa. Vi dro da for å spise mat på restaurant.

For så hjem igjen for å slappe av før vi hentet tuppa.

Det endte med sex på gulvteppet der jeg var på toppen! Delig var det :):ler:

Skrevet

Ble ikke så mye her i gården.... Sambo satt og spilte data hele kvelden...

Skrevet
Trygve, hvorfor er du egentlig sammen med denne jenta? Synes du uttrykker misnøye om henne i litt forskjellige emner rundt om her, jeg..

Mulig jeg tar feil, men.

Liker bare å få ut frustrasjonen på dere :ler:

-av og til tenker jeg for mye når tidene er kjipe og føler det blir en terapi å prate ut om all frustrasjon her enn hos andre bekjente eller henne selv. DET ville ihvertfall vært ille.

Men når vi har det bra, noe vi har hatt og forhåpentligvis får igjen etter våre "krevende" dager for tiden, så har vi det topp. Problemet mitt har bare vært min frustrasjon over at denne tiden faktisk kan vare mer en et par minutter - faktisk mange uker!

...hadde sex i dag morges da :humpe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...