AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #1 Skrevet 1. juli 2024 I fjor så var jeg hos tannlegevakta pga enorme smerter, og han sjekket først, så kom jeg tilbake etter par dager for å fikse det. Men kan tannlegen behandle med en gang etter å ha tatt røntgen bilde og definert skaden? Eller må man som regel komme tilbake? Snakker nå om tannlegevakt. Jeg begynner å få vondt i en annen tann igjen, men får ikke gått til tannlegen før neste uke. Pga. jeg er på jobb, men har tannlegevakta om det skulle skjære seg. Anonymkode: 13abe...3f3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #2 Skrevet 1. juli 2024 Jeg fikk ingen hjelp på tannlegevakta.Jeg hadde en stor betennelse i tann rota.Det eneste han gjorde var å gi meg litt bedøvelse også sa han du må vente til over påsken til tannlegen åpner igjen.Når påsken var over. Da hadde betennelsen spredd seg å blitt verre. Anonymkode: f8757...185
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #3 Skrevet 1. juli 2024 Skremmende at tannlegevakta ikke kan behandle umiddelbart. En bekjent i 60-årene døde i fjor pga infeksjon i tann som ble blodforgiftning. Anonymkode: 8c861...891
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #4 Skrevet 3. juli 2024 Jeg fikk hjelp med en gang. Var en visdomstann med begynnende infeksjon. Tannlegen napper ut tanna. Skal sies at tannlegen min hadde nektet å trekke den, og den lagde mye smerter i munn. Tannlegen på tannlegevakta løste ett stort problem for meg. Og ja alt av problemer og smerter forsvant med tanna. Anonymkode: d3cdd...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå