Gå til innhold

Forskjell på sex med lite eller mye følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere merker forskjell på sex, alt etter hvor følelsesmessig investert dere er. Jeg er kvinne. Hvis man ser bort fra første sexen med ny person (som kan være litt dårligere), mener jeg sex de påfølgende gangene og gjerne jevnlig i en periode. Jeg opplever at det er som om det kan være et lite hinder å bry seg mye om den andre, ha mye følelser. Det er jo deilig uansett og generelt best med følelser, og gjerne mye mer intimt, - men kan det hende at man kan ta for mye hensyn og orgasmen blir mer uforutsigbar, når man liker den andre for godt (i den første fasen i et nytt forhold, etterhvert går det seg nok uansett til)... 🤔

Anonymkode: ffcdf...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd flere ganger oppigjennom åra at sex med damer som jeg ikke hadde følelser for ble bedre og heftigere. 

Unntaket er nåværende kone. Både bra sex OG følelser. Har vært sammen i 12 år nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Følelser er ubetydelig ift sex etter min mening. Det som betyr noe er om begge er god i senga, og er like gira på å ha et bra knull. Det som gjør sexen bra er at man er mest mulig seksuelt fysisk tiltrukket av den man har sex med. 

Anonymkode: 29228...f81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om man liker vanilla med følelser eller røff sex uten så mye følelser.. Regner med litt følelser må det jo være, ellers blir det meget mekanisk sex for sin egen nytelse.. Men erfaringsmessig.. kan høy seksuell tenning, oppgiret kåthet og råskap, kan også komme av  skape mye følelser..

Som nevnt mange ganger, ser jeg på sex som svært omsorgsfullt.. så jeg har massevis av følelser for, at kvinnen skal få maksimalt med nytelse og en fin totalopplevelse.. Men det betyr heller ikke, at jeg er følelses forelsket i kvinnen.

Endret av Bamseklemmer
..små skrivefeil bare..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (48 minutter siden):

Det spørs om man liker vanilla med følelser eller røff sex uten så mye følelser.

Jeg liker best røff sex MED følelser. 
 

For min del så er sex så absolutt best med følelser. Sex med noen jeg vet bryr seg om meg og som jeg kan være helt trygg på og hemningsløs sammen med er en helt annen liga for min del. Sex med noen man kan kommunisere helt fritt med. 

Selvfølgelig kan man ha god sex med noen man ikke har romantiske følelser for og man kan ha dårlig sex med noen man elsker dypt og inderlig. 
 

Nå har jeg en mann hvor vi klaffer helt seksuelt og det er dype følelser mellom oss. Ingenting av tidligere erfaringer topper dette. 15 år med sex som bare blir bedre og bedre. 

Anonymkode: b66cc...b90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex uten følelser kan ikke måle seg med sex MED følelser! Altså det er milevis forskjell. Kuleste, sprøeste, heftigste sexen er bare blass i motsetning til kjedelig sex med følelser. Beste er jo komboen av både spennende og følelser, men uansett så er det to helt forskjellige kategorier. 

Jeg trodde selv tidligere at jeg ikke brydde meg, og kunne skille mellom det. Helt til jeg virkelig ble forelsket og kjente hvordan det var ❤️ 

Anonymkode: b6016...e6f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hatt best sex uten følelser involvert (vel, noen ganger har sexen vært så bra at jeg har begynt å få følelser for personen, selv om jeg ikke tror det var genuint, mer et crush pga den gode kjemien.)
Jeg er kvinne, har hatt flere lange forhold bak meg, hadde noe skikkelig bra sex med dem, men det skejdde så sjeldent.
Tror kanskje det hadde å gjøre med at jeg selv ble for bundet og flau av å vise den siden av meg i et forhold. Nå er jeg single, så dette er noe jeg vil jobbe med, hadde vært fantastisk å både ha følelser OG super digg sex...

Anonymkode: 9fce4...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg liker best røff sex MED følelser. 
 

For min del så er sex så absolutt best med følelser. Sex med noen jeg vet bryr seg om meg og som jeg kan være helt trygg på og hemningsløs sammen med er en helt annen liga for min del. Sex med noen man kan kommunisere helt fritt med. 

Selvfølgelig kan man ha god sex med noen man ikke har romantiske følelser for og man kan ha dårlig sex med noen man elsker dypt og inderlig. 
 

Nå har jeg en mann hvor vi klaffer helt seksuelt og det er dype følelser mellom oss. Ingenting av tidligere erfaringer topper dette. 15 år med sex som bare blir bedre og bedre. 

Anonymkode: b66cc...b90

Såå enig! Jeg vet jo at et godt sexliv fører til bedre samliv, det er jo derfor senga knirker litt oftere en vanlig🤭 Så samliv er påvirket av behageligheter vi gir hverandre i hverdagen, for det positive skaper sexlyst og smittes over i sexlivet. Dette mener jeg gjelder for alle.. med eller uten følelser.. forhold eller FWB.

Jo det blir ikke skikkelig fart i sexlivet, før man får kjemi i sexpraten. Det er jo god kommunikasjon som virkelig fjerner småproblemer, eller at man får sine ønske sitt tilfredstilt.

Jeg måtte rette en liten feil i innlegget mitt.. Jeg mener all sex uten følelser, kan skape følelser etterhvert🤭

Godt å se at dere har et godt samarbeid både i samlivet og sexlivet, dere har nok knekt koden for et fremtidig langt og hærlig liv💙😉

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...