Gå til innhold

Ekte blondiner har penest vagina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg spiller ikke hårfarge noe som helst, men mus og rumpehull til ekte blondiner er spesielt delikate, særlig når de er glattbarberte. Har vært med alle hud- og hårfarger, og ender opp med at blondiner er å foretrekke.

De lyse skamleppene og rosa kjønnsleppene er ekstra delikate, det samme gjelder området rundt analåpningen.

Flere som har synspunkter på dette?

Anonymkode: 98228...614

😆 Nei!

Anonymkode: 3a5da...dde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

For meg spiller ikke hårfarge noe som helst, men mus og rumpehull til ekte blondiner er spesielt delikate, særlig når de er glattbarberte. Har vært med alle hud- og hårfarger, og ender opp med at blondiner er å foretrekke.

De lyse skamleppene og rosa kjønnsleppene er ekstra delikate, det samme gjelder området rundt analåpningen.

Flere som har synspunkter på dette?

Anonymkode: 98228...614

Selv om jeg liker best jente med helt sort langt krøllet hår så betyr det lite når det dreier seg om sex. Det som er viktig at vi har lit like ønsker og at vi begge klarere å gi den andre den beste orgasmen

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (18 timer siden):

Selv om jeg liker best jente med helt sort langt krøllet hår så betyr det lite når det dreier seg om sex. Det som er viktig at vi har lit like ønsker og at vi begge klarere å gi den andre den beste orgasmen

Som sagt har jeg ingen preferanser hva gjelder hårfarge, men synes musa til blonde er penest å se på.

Anonymkode: 98228...614

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 18.06):

 

De lyse skamleppene og rosa kjønnsleppene er ekstra delikate, det samme gjelder området rundt analåpningen.

Flere som har synspunkter på dette?

Anonymkode: 98228...614

Hvem i huleste bryr som om hvordan det ser ut rundt kaviarkrysset?

Anonymkode: 3b6de...7ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med ekte blondiner? Det finnes ikke mange ekte voksne blondiner. De fleste med lysere hårfarge som voksne har en kommune-grå hårfarge. Noen veldig få har lys orange hår.

Anonymkode: 4f304...534

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/1/2024 at 6:06 PM, AnonymBruker said:

For meg spiller ikke hårfarge noe som helst, men mus og rumpehull til ekte blondiner er spesielt delikate, særlig når de er glattbarberte. Har vært med alle hud- og hårfarger, og ender opp med at blondiner er å foretrekke.

De lyse skamleppene og rosa kjønnsleppene er ekstra delikate, det samme gjelder området rundt analåpningen.

Flere som har synspunkter på dette?

Anonymkode: 98228...614

Merkelig.. 

For kona, som har rødt hår både på hodet og musa, og har lys hud på musa, lyserosa indre lepper, innbydende lyserosa alt sammen egentlig. Og analt så er hun himmelsk innbydende, selv om vi ikke har anal sex, så kikker jeg jo. 

Har vært med blondiner, brunetter, rødhåret, mørk hudfarge, brun hudfarge, lys hudfarge.  Min erfaring er at utseende på musa ikke har noe som helst med hårfarge å gjøre.  Litt som at noen få enkle menn tror at en spesiell kroppsfasong gjør at kvinnen har bollemus. Dette stemmer heller ikke. Alt dette er genetisk, og har null, absolutt null med hårfarge å gjøre. 

 

Mann 40

Anonymkode: 2674f...853

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/1/2024 at 6:42 PM, Bamseklemmer said:

Liker best de som har fått grått hår på hodet.. De er et par grader varmere, og nesten fri for bekymringer💞😉

Og betydelig mindre attraktive.

Anonymkode: 003ee...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 18.06):

For meg spiller ikke hårfarge noe som helst, men mus og rumpehull til ekte blondiner er spesielt delikate, særlig når de er glattbarberte. Har vært med alle hud- og hårfarger, og ender opp med at blondiner er å foretrekke.

De lyse skamleppene og rosa kjønnsleppene er ekstra delikate, det samme gjelder området rundt analåpningen.

Flere som har synspunkter på dette?

Anonymkode: 98228...614

Ekte mannfolk bryr seg ikke om hvordan akkurat det ser ut, hos en kvinne!

Anonymkode: 46956...ac4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 18.06):

For meg spiller ikke hårfarge noe som helst, men mus og rumpehull til ekte blondiner er spesielt delikate, særlig når de er glattbarberte. Har vært med alle hud- og hårfarger, og ender opp med at blondiner er å foretrekke.

De lyse skamleppene og rosa kjønnsleppene er ekstra delikate, det samme gjelder området rundt analåpningen.

Flere som har synspunkter på dette?

Anonymkode: 98228...614

Så det er forskjell på fargen nedentil? Er naturlig blondine selv og ikke tenkt tanken 🙌😄

Anonymkode: a1520...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva mener du med ekte blondiner? Det finnes ikke mange ekte voksne blondiner. De fleste med lysere hårfarge som voksne har en kommune-grå hårfarge. Noen veldig få har lys orange hår.

Anonymkode: 4f304...534

Joda jeg er en av de. Er 36 og helt lys blond, ekte blond. 

Helt sikkert sjeldent 👌🥰

Anonymkode: a1520...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd rødhårede damer? Akkurat som blondiner, men enda lysere 🥵

Anonymkode: 55873...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ekte mannfolk bryr seg ikke om hvordan akkurat det ser ut, hos en kvinne!

Anonymkode: 46956...ac4

Ekte kvinner er ikke tykke, har store pupper, timeglass Figur, liten liggeliste (helst ingen), under 165høy osv.

You see what I did there?

Anonymkode: 55873...022

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du prøvd rødhårede damer? Akkurat som blondiner, men enda lysere 🥵

Anonymkode: 55873...022

Er blondine, men altså er det best å være lys nedentil? Lærte meg noe nytt idag også gitt😄

Anonymkode: a1520...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ekte kvinner er ikke tykke, har store pupper, timeglass Figur, liten liggeliste (helst ingen), under 165høy osv.

You see what I did there?

Anonymkode: 55873...022

Hvem liker timeglass figur på damer??🙉 ikke jeg 

Anonymkode: a1520...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mus er mus, men vi bør respektere at enkelte har såkalte preferanser. Være seg rumpehull eller "vagina". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...