Gå til innhold

Tror dere på spådommen om en kollaps i den digitale økonomien et stykke fram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lite sansen for konspirasjon.

Samtidig ser jeg en økende gruppe mennesker som jeg anser som fornuftige som tror vi har en krise i vente der folk ikke vil få pengene sine ut av bankene på grunn av inflasjon og en økonomisk digital kollaps.

En fremdrevet kollaps fordi gull mistet sin valutastyring på 70-tallet.

Om dette bare er tull, kan noen berolige meg?

Anonymkode: ca2e4...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den norske kronen er i all hovedsak knyttet til oljen vår. Så lenge olje er etterspurt i verden så kommer nok ikke den norske kronen til å kollapse.

Men er jo selvfølgelig umulig å være helt sikker på hva som skjer i fremtiden, Lebanon for eksempel har mistet 98% av valutaverdien sin de siste få åra. Tviler på de kunne spå det for 20 år siden.

Anonymkode: 68abe...2a3

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lite sansen for konspirasjon.

Samtidig ser jeg en økende gruppe mennesker som jeg anser som fornuftige som tror vi har en krise i vente der folk ikke vil få pengene sine ut av bankene på grunn av inflasjon og en økonomisk digital kollaps.

En fremdrevet kollaps fordi gull mistet sin valutastyring på 70-tallet.

Om dette bare er tull, kan noen berolige meg?

Anonymkode: ca2e4...1a3

Det der høres ut som masse rør.. hvorfor skulle inflasjon føre til at folk ikke får tatt pengene ut av banken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vma skrev (34 minutter siden):

Det der høres ut som masse rør.. hvorfor skulle inflasjon føre til at folk ikke får tatt pengene ut av banken?

Visst nok en planlagt inflasjon der verdier som kun er basert på et tall i den digitale verden blir en vits.

Flere «eksperter» hevder det vil bli krise og matmangel når ingen får ut fysisk pengene de eier og de blir verdiløse.

Håper inderlig dette er feil.

Anonymkode: ca2e4...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...