Gå til innhold

Avbestilling av tur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dra og kos deg på hans bekostning! Husker den forrige tråden din,  og han hørtes ut som en drittsekk! La han betale, og så kan du nyte noen fine dager i  London! Unner deg alt godt! 

Anonymkode: e441c...368

takk ❤️ ja han har bedrevet psykisk terror siden 2020…. 

Anonymkode: 0ca4e...d9d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer ikke til å fortsette forholdet uansett så om han dumper meg har det ingenting å si, ser ikke på det som noe konkuranse om å gå først

Anonymkode: 0ca4e...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen ble bestillt fordi jeg skulle få behandling for greie jeg har vært deprimert for i mange år..  

Anonymkode: 0ca4e...d9d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kommer ikke til å fortsette forholdet uansett så om han dumper meg har det ingenting å si, ser ikke på det som noe konkuranse om å gå først

Anonymkode: 0ca4e...d9d

Nei du skal vel på død og liv ha den turen før du blir dumpet.

Anonymkode: 2287a...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei du skal vel på død og liv ha den turen før du blir dumpet.

Anonymkode: 2287a...fa3

Jepp

Anonymkode: 0ca4e...d9d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kontakte hotellet og høre om de kan gi noe tilbake i hvert fall. Jeg fikk igjen alle pengene da jeg bare sa det som det var.

Men høres mest ut som om du lurer på om han kan avbestille sånn at du ikke får brukt det? 😅 Ja, det kan han, både fly og hotell. Det er bare ikke sikkert han får tilbake alt han betalte for det.

Anonymkode: 87521...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Man kan kontakte hotellet og høre om de kan gi noe tilbake i hvert fall. Jeg fikk igjen alle pengene da jeg bare sa det som det var.

Men høres mest ut som om du lurer på om han kan avbestille sånn at du ikke får brukt det? 😅 Ja, det kan han, både fly og hotell. Det er bare ikke sikkert han får tilbake alt han betalte for det.

Anonymkode: 87521...382

Han husker nok ikke på hva hotellene heter og han har ikke noe booking nr på hverken fly eller hotell fordi de ligger på min mail og tlf nr. 😂

Anonymkode: 0ca4e...d9d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare en utrolig sleip ting å gjøre uten å avklare det med han først! 
Om han har vært ekkel mot deg eller ikke spiller liten rolle, du kan allikevel ikke ta deg til rette på denne måten, når det er han som har betalt turen. Du virker ekstremt umoden. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Han husker nok ikke på hva hotellene heter og han har ikke noe booking nr på hverken fly eller hotell fordi de ligger på min mail og tlf nr. 😂

Anonymkode: 0ca4e...d9d

Han kan sjekke transaksjonen på kortet? Så kan han ringe og de kan se at kortet er i hans navn. Om han vil, kan han fint ordne dette så du dukker opp på et hotell du tror er betalt med skjegget i postkassa.

Anonymkode: 87521...382

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han kan sjekke transaksjonen på kortet? Så kan han ringe og de kan se at kortet er i hans navn. Om han vil, kan han fint ordne dette så du dukker opp på et hotell du tror er betalt med skjegget i postkassa.

Anonymkode: 

jaja jeg skal nedover uansett.

Anonymkode: 0ca4e...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å dra uansett om jeg så ender opp med å kjøpe ny flybillett og hotell. Men så pyton som han har vært med meg får han selv ordne opp i booking, gir han absolutt ingenting mer. 

Anonymkode: 0ca4e...d9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig logikk her, hvorfor skal hun ikke bruke hotellrommet hvis han ikke avbestiller det og ikke bruker det selv? Er det bedre at rommet står tomt og ubrukt, enn at ts bruker det? Han har ghostet henne, ikke motsatt, så det er jo han som ikke vil ha noen kontakt med henne. Ghosting er for øvrig skikkelig low, så jeg sier kjør på, ts! 

Anonymkode: 4115d...8e0

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det ikke er sikkert hotellet er betalt enda ikke sant? Og at du kan risikere å måtte dra kortet når du sjekker ut?

Vanligvis så reserverer booking bare beløpet, så betaler man til hotellet når man sjekker ut.

Anonymkode: 3b1c1...aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du vet at det ikke er sikkert hotellet er betalt enda ikke sant? Og at du kan risikere å måtte dra kortet når du sjekker ut?

Vanligvis så reserverer booking bare beløpet, så betaler man til hotellet når man sjekker ut.

Anonymkode: 3b1c1...aed

Joda vi satt sammen å betalte det for noen dager siden. 

Anonymkode: 0ca4e...d9d

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep og latterliggjøring, og svar til det. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Merkelig logikk her, hvorfor skal hun ikke bruke hotellrommet hvis han ikke avbestiller det og ikke bruker det selv? Er det bedre at rommet står tomt og ubrukt, enn at ts bruker det? Han har ghostet henne, ikke motsatt, så det er jo han som ikke vil ha noen kontakt med henne. Ghosting er for øvrig skikkelig low, så jeg sier kjør på, ts! 

Anonymkode: 4115d...8e0

Det er derfor hun må avklare det med han. Sende han en melding og si at hun kommer til å reise, sånn at han får mulighet til å avbestille eller hva enn han ønsker å gjøre med sine penger. «Ghosting» er råttent, men det er like råttent å reise på andres regning uten å avklare det på forhånd. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

La drittsekken betale etter det han har utsatt ts for i løpet av flere år. Han fortjener ikke å bli behandlet bra. Ha  har behandlet henne dårlig,  vel da er det payback time!  

Anonymkode: e441c...368

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med TS er hun som var sammen med den kronidioten av en gammel mann.

Personlig hadde jeg ikke dratt på turen. Om han har betalt for så å sitte hjemme å furte fordi du har fått en melding, så hadde jeg bare latt han tape.

Alene drar han nok garantert ikke. Derimot kan det jo hende han dukker opp avreise-dag og later som ingenting.

Anonymkode: f4faa...21f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ser an om han har avbestillt turen (fly og hotell) tidlig på kvelden før( flyet går kl 6 på morgenen) dersom han har det bestiller jeg meg bare en ny flybillett.. hotell er minste problem å få ordnet på sparken.

 
blir mest spent på om han møter opp på flyplassen og om han nekter meg/vi å dra på tur. 

Har ingen dårlig selvtilitt, han har lekt med meg i flere år, behandlet meg dårlig og indirekte mener at damer hører hjemme på kjøkkenet og i senga. 

kan dra på tur med han men kommer til å forlate han når vi kommer hjem fra tur( vi er ikke samboere) ingen barn sammen. 

 

 

Anonymkode: 0ca4e...d9d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg er kun den som har tilgang på bookingnr og appen)’ hvor bestillingen ligger) så jeg har full kontroll der å ser det med engang om turen er avbestillt.

Anonymkode: 0ca4e...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...