AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Del Skrevet 1. juli Jeg har ca. 10 kg jeg vil bli kvitt, men ønsker også å stramme kroppen med styrketrening. Har trent litt i perioder tidligere, men aldri holdt på lenge nok om gangen til å få ordentlige resultater. Nå ønsker jeg å få det til, og ikke gå for hardt ut. Jeg har to små på 1 og 3 år, 100% jobb (turnus), mann i nordsjøen + hund🫨 så realistisk sett får jeg nok bare tid til å trene to ganger i uka mtp. turnusfri og evt. barnevakt😊 når mannen er hjemme får jeg trent oftere. Siden jeg har barn, hund og en aktiv jobb så går jeg mye. Er fort oppe i 15-20 000 skritt daglig. Er det vits å trene cardigan i tilegg? Eller er det nok med kun styrke? Men er det nok til å kunne få resultater? Og kan man få muskler/strammere kropp om man ligger I kaloriunderskudd? Anonymkode: 78727...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Del Skrevet 1. juli Kosthold....kosthold...så legg til skikkelig styrketrening med fullkropp 2 ganger i uken, så kan du bygge om kroppen fullstendig. Men da må du løfter skikkelig vekter. Jeg løfter 2 ganger selv, før 3. Men 2 gir bedre fremgang for min del, mer hvile Mange tror det å trene mye/ofte er bra...men hvile er så viktig. Jeg har konkurrert i styrkeløft, så har et annet grunnlag såklart. Ikke heng deg oppi skrittene dine du, bare beveg deg vanlig. Trapp i stedet for heis etc, om du har 7000 eller 10 000 skritt betyr ikke noe. Er den lange stillesittingen som ikke er bra.. Anonymkode: 97355...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Del Skrevet 1. juli Jeg begynte med yoga en gang i uken. Fikk kanskje ikke synlige resultater, men kroppen føltes sterkere og mer smidig. Følte meg bedre. Så ja, vil si at du har gode sjanser for å få resultater med trening to dager i uken. Anonymkode: ebfa9...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så ja, vil si at du har gode sjanser for å få resultater med trening to dager i uken. Anonymkode: ebfa9...ed8 Er jo innsatsen man legger i det som avgjør resultatet Er nettopp der problemet ligger for mange...de trener ikke hardt nok. Anonymkode: 97355...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Del Skrevet 1. juli Jeg får gode resultater av å trene styrke 2 ganger i uken, så kjør på! Etter en stund er du hekta 👍 Anonymkode: 83a65...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå