Gå til innhold

Hvorfor er du prippen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som er prippen. Hva tror du grunnen er å du har holdningene du har. Ble du kjeftet på for å ta på deg selv da du var liten, ble variasjon av seksualitet snakket om med forakt i ditt hjem og sist men ikke minst. Hvorfor henger du her inne på et chat forum dedikert seksualitet?

Anonymkode: 16781...0a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg har respekt for meg selv og er gammeldags.

Anonymkode: 047f6...bd1

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg har respekt for meg selv og er gammeldags.

Anonymkode: 047f6...bd1

Det forklarer ikke hvorfor du inne på dette forumet(?)

Anonymkode: 16781...0a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel flere innlegg om barn og familie enn det er om seksualitet-

Jeg er litt prippen med å snakke om ting, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg ER prippen privat. Men det er privat, og det er med min partner. Jeg kan vel heller synes at de som liksom er frie av seg er litt vulgær, eller har behov for å snakke om det, kanskje fordi de har lite sex, eller fordi dette er spennende for dem? Det virker litt patetisk med alle slags utleveringer på noe man selv fikser, men synes kanskje er litt privat. Denne fikseringen på det seksuelle, eller ligge med masse folk eller ja....

Jeg føler at hvis man har behov for å sende et dick pick, eller behov for å flashe seg selv, eller ligge med så og så mange- og deretter snakke om det, så er det noe litt desperat med det. Eventuelt bare dårlig oppdragelse eller lav IQ. På linje med de som slipper en rap eller fiser, og synes det er en god ide. 

Du har fordommer mot de som er prippen, men jeg tenker vel litt det samme om deg kanskje? Uten at jeg vet hva du legger i ordet prippen (?)

Anonymkode: 882c4...2e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det forklarer ikke hvorfor du inne på dette forumet(?)

Anonymkode: 16781...0a9

Du kjenner til det menypunktet her som heter "siste innlegg ", hvor man får opp tråder fra alle underforum...? Dessuten kan man være nysgjerrig på så mangt - jeg leser tråder om barn også, selv om jeg ikke har eller ønsker meg egne.

Det du kaller å være prippen, kaller jeg å være privat og å ha andre verdier og prioriteringer, samt respekt for egen og andres kropp. At du tror de som har et annet syn på ting enn deg har barndomstraumer, sier mye om at du ikke er så åpen og tolerant som du tydeligvis liker å tro. 

Anonymkode: 86371...71c

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru Uperfekt skrev (4 minutter siden):

Hva legger du i prippen TS?

Å ha negative og foraktfulle holdninger angående variert seksualitet og liten som ingen interesse av sex generelt men samtidig ha trang å stå frem som et godt menneske — betre menneske enn disse perverse menneskene ”kun tenker på sex“. 
 

Det er å være prippen i mine øyne. 

Anonymkode: 16781...0a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Å ha negative og foraktfulle holdninger angående variert seksualitet og liten som ingen interesse av sex generelt men samtidig ha trang å stå frem som et godt menneske — betre menneske enn disse perverse menneskene ”kun tenker på sex“. 
 

Det er å være prippen i mine øyne. 

Anonymkode: 16781...0a9

Ehhmm...what? Jeg har stor interesse for sex, men ligger ikke rundt. Har aldri hatt ons.

Du mener selvfølgelig at de som ikke ligger rundt har "liten eller ingen interesse for sex". Feil. 

Anonymkode: 29e14...1ce

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ehhmm...what? Jeg har stor interesse for sex, men ligger ikke rundt. Har aldri hatt ons.

Du mener selvfølgelig at de som ikke ligger rundt har "liten eller ingen interesse for sex". Feil. 

Anonymkode: 29e14...1ce

Nei, det absolutt ikke det jeg mener. Jeg oppfatter deg ikke for å ha foraktfulle holdninger for variasjon. Men må inrømme å jeg lurer litt på hvorfor du svarer i tråden? 
 

Forresten, har du negative og foraktfulle holdninger angående variert seksualitet?

Anonymkode: 16781...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Du som er prippen. Hva tror du grunnen er å du har holdningene du har. Ble du kjeftet på for å ta på deg selv da du var liten, ble variasjon av seksualitet snakket om med forakt i ditt hjem og sist men ikke minst. Hvorfor henger du her inne på et chat forum dedikert seksualitet?

Anonymkode: 16781...0a9

Det er to typer brukere her på KG, den ene er sexpositiv og den andre er sexnegativ?

Hva  er du?

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Det er to typer brukere her på KG, den ene er sexpositiv og den andre er sexnegativ?

Hvilken klasse tilhører du i tror du?

Jeg vil mene jeg er sexpositiv. 

Anonymkode: 16781...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Å ha negative og foraktfulle holdninger angående variert seksualitet og liten som ingen interesse av sex generelt men samtidig ha trang å stå frem som et godt menneske — betre menneske enn disse perverse menneskene ”kun tenker på sex“. 
 

Det er å være prippen i mine øyne. 

Anonymkode: 16781...0a9

Du innser kanskje at du har startet en relativt foraktfull tråd her selv?

Anonymkode: bb466...33a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom også inn på denne tråden fordi den var på «siste innlegg.» Trodde det handlet å være prippen i livet generelt til jeg oppdaget at jeg var på seksualitet forumet. Du, ts, virker fordomsfull selv. Det finnes mange typer mennesker med forskjellige preferanser, og det er ingenting galt å være konservativ.

Endret av Callista
Skrivefeil
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vokst opp i et kristent hjem og blitt utsatt for mye kristen forkynnelse, så har mye dårlig tankegods om seksualitet. 

Anonymkode: bce42...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callista skrev (34 minutter siden):

Jeg kom også inn på denne tråden fordi den var på «siste innlegg.» Trodde det handlet å være prippen i livet generelt til jeg oppdaget at jeg var på seksualitet forumet. Du, ts, virker fordomsfull selv. Det finnes mange typer mennesker med forskjellige preferanser, og det er ingenting galt å være konservativ.

Ville du si dette i en tale på Pride?

Anonymkode: 16781...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du som er prippen. Hva tror du grunnen er å du har holdningene du har. Ble du kjeftet på for å ta på deg selv da du var liten, ble variasjon av seksualitet snakket om med forakt i ditt hjem og sist men ikke minst. Hvorfor henger du her inne på et chat forum dedikert seksualitet?

Anonymkode: 16781...0a9

Prippen er noe man er utenfor soverommet, og da følgelig senga. Når det gjelder sex, som er inne på her, er det fullt lovlig å si nei til noe man blir foreslått! Du kan ikke regne med at ”alle” er lik som deg! Det bør du lære deg litt fortere enn svint.

Anonymkode: 05a4c...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil mene jeg er sexpositiv. 

Anonymkode: 16781...0a9

Nnjaa.. jeg er litt usikker på det..

For sexpositive setter ikke personer i dårlig lys, for å fremheve seg selv som en bedre person. Sexpositive er glad for å hjelpe andre, vi støtter og hjelper hverandre med tips og råd. Og de unner andre sex, og er heller ikke misunnelig på andres nytelse. De legger opp til oppmuntring i stedet, for å krangle. Jeg vil påstå de har omsorg og er gode medmennesker.. all seksualitet, legning, fetisher etc. diskuteres med positivitet. Selv om de er hetero, så liker de mennesker som går i Pride.. eller er litt pripne❣️


De sexnegative er i grunn stikk motsatt.. i diskusjoner bruker de ofte janteloven, henger ut brukernavn, gruppemobbing med å utrykke seg som "Vi" eller "Oss" som de er i flertall, for å fremheve seg selv som mye bedre. Trolling og avsporinger og driter i forumets regler.. De har ingenting fornuftig å komme med, når det gjelder seksualitet. Og har nesten null seksuell forståelse..

Jeg rakker ikke ned på deg TS, jeg er for sexpositiv🤭Og tror heller ikke du er sexnegativ.. Tenkte bare du kunne lese litt hvordan det er å være sexpositiv.. og kanskje du kan stjele noen ideer, til dine fremkommende innlegg🫰Da er blir du en hyggelig og nevenyttig ressurs her på KG👏

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du som er prippen. Hva tror du grunnen er å du har holdningene du har. Ble du kjeftet på for å ta på deg selv da du var liten, ble variasjon av seksualitet snakket om med forakt i ditt hjem og sist men ikke minst. Hvorfor henger du her inne på et chat forum dedikert seksualitet?

Anonymkode: 16781...0a9

Vet ikke om «prippen» er beskrivende egentlig. Spørs hva du legger i «prippen»?

Nøye, kresen, konservativ og streng er gjerne det som brukes for å beskrive «prippenhet.

Jeg er nok nøye og kresen. Men konservativ er jeg ikke. 
Når tema er i en seksuell kontekst, så er jeg nok prippen på hvem jeg har sex med. Ikke har jeg er spesielt utprøvende sexliv lenger heller. Det er helt klart ting jeg ikke gjør, som mange ande ville sett på som helt normalt å gjøre og som er normalt. Jeg utfører for eksempel ikke oralsex og ikke har jeg analsex.

 

Jeg er her fordi sexologi er en del av faget og jobben min. Ikke fordi jeg er spesielt opptatt av sex rent privat. Ikke sammenlignet med hva jeg var da jeg var yngre i hvert fall.

Anonymkode: 0e317...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (5 minutter siden):

Nnjaa.. jeg er litt usikker på det..

For sexpositive setter ikke personer i dårlig lys, for å fremheve seg selv som en bedre person. Sexpositive er glad for å hjelpe andre, vi støtter og hjelper hverandre med tips og råd. Og de unner andre sex, og er heller ikke misunnelig på andres nytelse. De legger opp til oppmuntring i stedet, for å krangle. Jeg vil påstå de har omsorg og er gode medmennesker.. all seksualitet, legning, fetisher etc. diskuteres med positivitet. Selv om de er hetero, så liker de mennesker som går i Pride.. eller er litt pripne❣️


De sexnegative er i grunn stikk motsatt.. i diskusjoner bruker de ofte janteloven, henger ut brukernavn, gruppemobbing med å utrykke seg som "Vi" eller "Oss" som de er i flertall, for å fremheve seg selv som mye bedre. Trolling og avsporinger og driter i forumets regler.. De har ingenting fornuftig å komme med, når det gjelder seksualitet. Og har nesten null seksuell forståelse..

Jeg rakker ikke ned på deg TS, jeg er for sexpositiv🤭Og tror heller ikke du er sexnegativ.. Tenkte bare du kunne lese litt hvordan det er å være sexpositiv.. og kanskje du kan stjele noen ideer, til dine fremkommende innlegg🫰Da er blir du en hyggelig og nevenyttig ressurs her på KG👏

Tja du er jo kjent for forakt og fordommer overfor menns homofili/biseksualitet, så din egen oppførsel her på forumet er ikke helt som du prøver å fremstå i denne tråden.  Så bare kutt ut med dette du holder på med. Angåande å være anonym.  Det er ikke akkurat slik jeg kan blade i telefonboka til å finne adressa di. Du er akkurat like anonym som vi andre.

Anonymkode: 16781...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tja du er jo kjent for forakt og fordommer overfor menns homofili/biseksualitet, så din egen oppførsel her på forumet er ikke helt som du prøver å fremstå i denne tråden.  Så bare kutt ut med dette du holder på med. Angåande å være anonym.  Det er ikke akkurat slik jeg kan blade i telefonboka til å finne adressa di. Du er akkurat like anonym som vi andre.

Anonymkode: 16781...0a9

Btw.. jeg glemte å skrive at sexnegative ofte lyver om andre brukere, og blir negativ på andres positivitet🤔

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...