Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #21 Skrevet 19. februar 2006 hehe..... takk for tilbakemeldinger folkens..... trur beggedeler fungerer like bra, for den enkelte som velger det de skal ha.... og jeg ba om å få beskjed om det var noen som syntes det var noe som manglet, og det fekk jeg.... (tAKK FOR AT DERE GJORDE MEG OPPMERKSOME PÅ BLOGGEN FORESTEN ) men jeg ville berre begrunne valget med å ikkje ha øl. for det er flere som ikkje liker så mye vin til maten, en øl, og det er enklere å holde kontroll på inntaket, siden det blir servert av serveringsfolk. øll måtte ha stått på bordet, siden det hadde vert så mange flasker å holde styr på da sereringsfolkene måtte servert en flaske pr person istadenfor 4 pr flaske...., og det er rett og slett simpelt med øl på 1,5 liter plastflasker SYNS JEG. og når en veninne av meg begynte med å si: jeg kommer ikke til å drikke om dere ikke har cider, bestemte vi oss for å trekke en grense for hva vi kunne serevere. alle kan ha med de de måtte ønske søl, men vi kann ikkje holde alt.... og dessuten har pappa laget vin til brylluppet, og da serverer vi jo gladeli den. penger spart der altså........... hehe... er vanvitti teit å innvikkla skreve ditte egentli, men håpe dåkke tek ka ej meina.... blei til ogmed på bokmål litt å 1 mill skrivefeil..... bra ej ikkje e norsk lærar, da hadde ej fått magesår av mej sjøl...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå