Gå til innhold

no e invitasjonane sendt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

no he vi sendt ut innvitasjonane våre til de vi har på lista til no, å håpe vi klare å holde kontrollen på svar som vi får tilbake. vi skreiv bare kort om ka so hadde skjedd, og ga opp ei heimeside dei kunne finn opplyskinger på....... (og self et tlf nr dei kunne nå meg på om de i ikkje hadde tilgang til internett.......

men så lurer jeg på om det er noe som mangler.... noe vesentli dere ser????

takknemmli for svar....

http://home.online.no/~irmyrene/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns dåkke he tenkt på det meste, ej!

Gjest Fruktkake
Skrevet

Ehe. Skal dere gifte dere 19. april eller 19. august???

Den kukaka var drittøff! Tror du det går an å lage en slik med giraffer?

Skrevet
Ehe. Skal dere gifte dere 19. april eller 19. august???

Den kukaka var drittøff! Tror du det går an å lage en slik med giraffer?

hjelp.... e d nåkken tvil om d????? 19. august...... he ej skreve feil nåken plass???? :hår:

Skrevet
hjelp.... e d nåkken tvil om d????? 19. august...... he ej skreve feil nåken plass???? :hår:

Det står 19. april i signaturen, forstår du... :ler:

Skrevet

Hei!

Flott side! Veldig informativ :) Holder på å mekke bryllupsside selv, så nå fikk jeg masse inspirasjon :)

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Skal det ikke serveres øl til festen? var i et sånt bryllup i fjor, og det var litt trasig fordi samboeren min kan ikke drikke sprit en hel kveld og er ikke så veldig glad i rødvin. så det ble en veldig amputert fest uten øl... øl ble kun servert til nattmaten, men da skulle man jo snart gå hjem..... Bare et lite tips.. Kjempefine sider. :klappe:

Skrevet

vi har bestemt oss for å sette en strek på hva vi kan servere. :ironi: går ikkje ann å servere det alle vill ha, så da tok vi det det går mest av, og så får folk ta med seg det de vill ha utenom det....

har nemli en veninne som begynte å si at hun ikkje kom til å drikke om vi ikkje hadde sider der :sur: , og om alle skall begynne slik, får vi et problem med økonomien. derfor er hjemmesiden god å ha, der kan alle få beskjed om det samme, og ta sine egne valg..... :)

Skrevet

og må berre komentere at dei personane som ikkje klarer å styre seg fordi dei drikk brennevin, og ikkje vill bringe sjøl, kan holde seg edru.........

Skrevet
har nemli en veninne som begynte å si at hun ikkje kom til å drikke om vi ikkje hadde sider der :sur: , og om alle skall begynne slik, får vi et problem med økonomien. derfor er hjemmesiden god å ha, der kan alle få beskjed om det samme, og ta sine egne valg..... :)

Men øl er jo det billigste du får tak i omtrent?

Trur eg hadde reagert litt om det hadde blitt servert alkohol, men IKKJE øl altså..

Skrevet

he diskutert litt me litt forskjellige her oppe, og om det blir servert øl til maten, ken det lett gå litt fort for noen som kommer i selskapet :sjenert: , og vi vill ikkje at det skall ta av før etter at kaffeen er over, og dei minste er gått hjemm..... selfølgeli hadde det vert kekt å kunne kjøpe alt som folk ville ha, men vi måtte velge mellom, brennevinet og øle, og da ble det brennevinen, siden vi har supplemang for ølet tidligere på dagen.... :)

Gjest Fruktkake
Skrevet

Best å ha et helt alkoholfritt bryllup ;)

Skrevet

Det finnes jo mange tilfeller der det kan være til det beste å ha alkoholfritt da... Er jo ikke slik at man MÅ ha alkohol..

Skrevet
Det finnes jo mange tilfeller der det kan være til det beste å ha alkoholfritt da...  Er jo ikke slik at man MÅ ha alkohol..

Sjølvsagt. Men ikkje i alle tilfelle.

Skrevet

Hehe, ikke alle tilfeller nei. Tror jeg hadde blitt sett rart på i laaaaaaang :sjokkbla: tid om vi ikke hadde hatt alkohol...

Nesten så man får lyst til det nå da bare for å få se alle hakene falle.... :hakeslepp:....

Men kan ikke det. Er faktisk redd jeg kom til å kjede meg i mitt eget brylupp da jeg....

Skrevet (endret)

Jeg har vært i mange bryllup hvor det ikke har vært alkoholservering, og selv om mange av gjestene gjerne skulle tatt et glass vin til maten så er det da ingen som rynker på nesa av å drikke mineralvann i stedet! Vi respekterer brudeparets valg og økonomi! Selv kommer vi til å servere både vin og øl, men skal ikke ha noe annen alkohol - annet enn til kaffen da. Ser ikke for meg at noen kommer til å reagere på dette, det er våre nærmeste venner og familie som er invitert - og de er da ikke i bryllup for å drikke. Så server akkurat det som passer dere, lille my, det tror jeg blir kjempebra!! ;)

Endret av Isa Naemi
Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Jeg tenkte på til festen.... Tror det kan bli en tidlig kveld på mange hvis der bare serveres brennevin.... Du spurte om vi så noe som manglet, og ja det syntes jeg det gjorde... :sur:

Gjest Fruktkake
Skrevet
Best for kva!??

Best for økonomien, for onkler og tanter som har en tendens til å drikke for mye.. osv. Fint med alkohol i bryllup, men for oss spiller det ingen rolle. Lokalet vi skal ha eies av en kristen organisasjon, og vi har ikke lov å konsumere alkohol der. Det gjør meg absolutt ingenting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...