Gå til innhold

Hvor ferie i Danmark nærme Zoo og strand?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Arkana skrev (1 time siden):

Enig, Knuthenborg er veldig bra (men langt fra Jylland da). :jepp:

 

Airbnb er fint for å leie feriehus, ellers finner du mye på Finn og vi har også god erfaring med sologstrand.no. Jeg tør ikke si noe om pris siden det er en stund siden vi var i Danmark, men det er jo veldig avhengig av hvor du bor. Det er dyrere jo mer sentralt det er så man sparer en del om man velger noe som er litt utenfor der "alle" er. Det er uansett god veiforbindelse til det meste. :) 

Kan gjerne tenke meg å være et sted ikke alle er, men siden jeg ikke er kjent eller vet hvor jeg da skal lete, blir det mer tilfeldig det jeg kommer over😅

Anonymkode: d7a48...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Angående budsjett TS: vet ikke hvilken rute dere skal kjøre og hvor dere starter. Vi bor i Oslo og skal til Danmark til sommeren og skal hjem fra Nordjylland. Fergene er svindyre, særlig Hirtshals-Larvik. Vi droppet den ruten da fergen kostet 6600 kr med bil (!!!!) en vei for oss med takboks og 3 barn+2 voksne. Frederikshavn -Gøteborg var halvparten. Hvis du skal ha en billigere rute anbefales å kjøre til Helsingborg, ta fergen over og finne noe i Nordsjælland. Eller enda bedre: sjekk svenske siden av grensa - det er mye fine strender i Skåne! Vet ikke hva de har av dyreparker, men kommer du ned mot Falsterbo eller rundt Malmø kan dere ta toget til København og gå i zoo der. Sverige er mye billigere enn Danmark pt. og dere slipper ferge.

Anonymkode: efd41...4fb

Takk for tips!

Anonymkode: d7a48...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan gjerne tenke meg å være et sted ikke alle er, men siden jeg ikke er kjent eller vet hvor jeg da skal lete, blir det mer tilfeldig det jeg kommer over😅

Anonymkode: d7a48...7d9

Ja, jeg skjønner. Ebeltoft er populært fordi det er nært Djurs og fine strender i alle fall. Det lureste er nok bare å finne fram et feriehussted eller Airbnb og kikke på prisene på kartet så ser du lett hvor det er dyrt og hvor det er billigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...