Gå til innhold

Sier en ting, men gjør noe annet, normalt for menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lite erfaring med dating. Traff min store kjærlighet på ungdomsskolen. Han døde for 3 år siden, så nå har jeg prøvd meg litt på dating. Har truffet en hyggelig mann i tre måneder. Vi har det veldig gøy sammen, og har blitt venner, men ikke noe mer. 
Forrige helg sa han at det er så koselig å være sammen, men at han ikke var forelsket eller har «den typen» følelser for meg. Jeg kjenner på det samme, det har blitt mer et vennskap. Men så skulle vi se litt TV sammen og da (rett etter samtalen om følelsene) prøvde han seg med å kysse meg og ville ha sex. Ble veldig overrasket, så var med litt først, men stoppet det før sex. Hvordan skal jeg tolke dette? Han har vært kort i svarene på meldinger osv. etter det. Før sendte han alltid masse hjerter osv. Jeg er litt forvirret, for hvis han bare vil være venner, hvorfor prøvde han seg da?

Anonymkode: 671df...7cb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil vel ha sex med deg da, men ikke være i et seriøst forhold med deg. Helt normalt det. Hvis du ikke er interessert i noe FWB-opplegg bør du sikkert gjøre det klart for ham.

Anonymkode: b2075...dde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han vil vel ha sex med deg da, men ikke være i et seriøst forhold med deg. Helt normalt det. Hvis du ikke er interessert i noe FWB-opplegg bør du sikkert gjøre det klart for ham.

Anonymkode: b2075...dde

Ja, gjorde vel det klart når vi stoppet før sex. Men merkelig opplegg. 

AnonymBruker
Skrevet

Han gjorde det tydelig at han kun vil være venner, for SÅ å prøve seg.

Om du da hadde gitt etter hadde dere vært fuck friends.

Bra du motstod!

Anonymkode: 7fc36...246

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig men vanlig. Han vil ha sex. Ikke noe mer. 

Anonymkode: 1c14e...4d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som de andre sier, han vil at dere skal være venner med fordeler.

Anonymkode: a0f88...441

AnonymBruker
Skrevet

Han ønsket ikke forhold og ga utrykk for det, for så å forsøke seg på å ha sex med deg som en venn. Ser ikke hva han har gjort galt her, virker da som han var ærlig og direkte 

Anonymkode: 01226...d89

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har lite erfaring med dating. Traff min store kjærlighet på ungdomsskolen. Han døde for 3 år siden, så nå har jeg prøvd meg litt på dating. Har truffet en hyggelig mann i tre måneder. Vi har det veldig gøy sammen, og har blitt venner, men ikke noe mer. 
Forrige helg sa han at det er så koselig å være sammen, men at han ikke var forelsket eller har «den typen» følelser for meg. Jeg kjenner på det samme, det har blitt mer et vennskap. Men så skulle vi se litt TV sammen og da (rett etter samtalen om følelsene) prøvde han seg med å kysse meg og ville ha sex. Ble veldig overrasket, så var med litt først, men stoppet det før sex. Hvordan skal jeg tolke dette? Han har vært kort i svarene på meldinger osv. etter det. Før sendte han alltid masse hjerter osv. Jeg er litt forvirret, for hvis han bare vil være venner, hvorfor prøvde han seg da?

Fordi han ville knulle. Derfor prøvde han seg. Ikke noe mer å tenke på enn det. Menn er sånn.  

Anonymkode: 6fb15...38a

AnonymBruker
Skrevet

Han flagget tydelig og greit at han ikke ønsker en romantisk relasjon, men var likevel interessert i seksuell kontakt. Det kan da ikke være helt fjernt at enkelte mennesker kan synes sex er godt også uten romantikk som en del av det?

Helt greit at det ikke er noe for deg, og det lukker jo kanskje døren for vennskap for din del, men det han gjorde var da forsåvidt helt i orden. Ga ingen falske forhåpninger, prøvde seg, godtok nei og ikke så mye å snakke om etterpå. Tror ikke det er noen mannegreie spesielt heller.

Anonymkode: 07a8c...894

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men gadd ikke lese innlegget og forholder meg bare til tittelen. Nei, dette er ikke normalt for menn. Dette er et normalt trekk generelt, både hos kvinner og menn, et trekk som for min del er uaktuell å ta med meg inn i et forhold. Det er også et trekk man ganske raskt vil kunne oppdage

Anonymkode: 014fd...7fd

• Nyttig 1
Skrevet

Det er nok ganske vanlig blant ONS-søkere på Tinder å si en ting og gjøre noe annet (pussig at kjønnskonservative hekter slik oppførsel på kvinner når det kler mannlig adferd, forøvrig). Jeg tror ikke du finner det samme overalt ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Det var fint at han avklart at dere ikke føler noe romantisk for hverandre, men det er jo veldig spesielt å ut av det blå gå rett på sexuell oppførsel med noen i en sånn setting. 

Hadde blitt utilpass om en venn gjorde noe sånnt mot meg uten noe forvarsel. Han kunne spurt deg.

Anonymkode: 94b20...be5

Skrevet

for en kødd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...