Gå til innhold

Noen ganger får man lyst til å flytte...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er bra vi er forskjellige 😉 Leiligheten er kjempefin og ny den, men jeg hadde aldri kunne bodd i et så tett nabolag 😉 Tror jeg hadde blitt sprø av alle naboene 😉

Vi har èn nabo, og det er èn for mange 😂

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Vi har ikke helt samme smak (jeg ser på hus/små bruk langt ute på landet.) men jeg får sååå lyst tiø å flytte! 🥹 Håper å kunne overtale mannen en dag 😂

Anonymkode: 4d834...84a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Granskudd said:

Det er bra vi er forskjellige 😉 Leiligheten er kjempefin og ny den, men jeg hadde aldri kunne bodd i et så tett nabolag 😉 Tror jeg hadde blitt sprø av alle naboene 😉

Vi har èn nabo, og det er èn for mange 😂

Enig🙂

Etter å ha bodd i leilighet i en årrekke er det siste jeg vil å flytte til et boligfelt med naboer tett innpå. Hvor folk kan sitte og kikke inn i hverandres stuer for å se hva de lager til middag og ser på tv. Og sitter du i hagen så kan de over hekken eller gjerdet høre på samtalene😅 Nei, neste stopp blir mer landlig hvor nærmeste nabo er hundre meter borte. Minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg opp feil annonse? Det var nytt, men ikke noe spesielt ellers? Ikke noe hage, mange naboer tett på, rett ved motorvei.

Er det du som selger, ts?

Anonymkode: 76d7d...e7a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får jeg opp feil annonse? Det var nytt, men ikke noe spesielt ellers?

Anonymkode: 76d7d...e7a

Joda - dette er første leiligheten jeg noen gang har sett med "helfigur" vindu på toalettet, så alle som går forbi kan se deg sitte der og gjøre ditt fornødne! Dette er absolutt en leilighet for meget spesielt interesserte. Med trykk på spesielt, ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal man med disse fra gulv til tak vinduene på bad og soverom? Kan jo ikke gå i trusa noe sted i ett slikt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Får jeg opp feil annonse? Det var nytt, men ikke noe spesielt ellers? Ikke noe hage, mange naboer tett på, rett ved motorvei.

Er det du som selger, ts?

Anonymkode: 76d7d...e7a

Haha det tror jeg og! Blir mange klikk på denne, jeg har også klikket meg inn, og det var overhodet ikke noe spesielt med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Duff said:

Hva skal man med disse fra gulv til tak vinduene på bad og soverom? Kan jo ikke gå i trusa noe sted i ett slikt hus.

helt enig, jeg bor slik, bor i et nytt nabolag og alle hus/leiligheter er bygget med disse gulv til tak vinduene, og alle har gardinene trukket foran, ser ut som hele nabolaget er asosiale vampyrer :), hadde ikke boligen/plassen eller vært så perfektfor meg så hadde jeg aldri kjøpt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også inntrykk av at det er TS som skal selge. Beliggenhet i gokkistan, aldri hørt om en gang. Og klistra oppi naboene. Skikkelig koselig å sitte på den plattingen en sommerdag, helt oppi og på utstilling for naboene. I tillegg ser det ut som en skole rett ved, så skrekk og gru. Jeg har mer privatliv på min balkong i blokk i Oslo, faktisk. 

Anonymkode: 78aeb...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg får også inntrykk av at det er TS som skal selge. Beliggenhet i gokkistan, aldri hørt om en gang. Og klistra oppi naboene. Skikkelig koselig å sitte på den plattingen en sommerdag, helt oppi og på utstilling for naboene. I tillegg ser det ut som en skole rett ved, så skrekk og gru. Jeg har mer privatliv på min balkong i blokk i Oslo, faktisk. 

Anonymkode: 78aeb...c26

Jeg er helt enig. Denne type boliger bygges overalt, ingenting spesielt med huset mtp å dele her inne med mindre man er selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg får også inntrykk av at det er TS som skal selge. Beliggenhet i gokkistan, aldri hørt om en gang. Og klistra oppi naboene. Skikkelig koselig å sitte på den plattingen en sommerdag, helt oppi og på utstilling for naboene. I tillegg ser det ut som en skole rett ved, så skrekk og gru. Jeg har mer privatliv på min balkong i blokk i Oslo, faktisk. 

Anonymkode: 78aeb...c26

Gokkistan?  Det var et nytt navn for Tønsberg. 

Anonymkode: 9054a...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja ts, der fikk du litt ekstra reklame for huset ditt. Jeg blir alltid skeptisk når det ikke er bilde av utsikten fra uteplassen, og her ser man jo rett inni et digert næringsbygg, så det forklarer den saken. KUnne ikke tenkt meg å bo her, dyrt og elendig plassering. 

Anonymkode: 29d9d...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...