AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Del Skrevet 1. juli Vi ønsker å komme oss bort fra vinter i februar. Har et barn på 2.5 år da, nærmere 3 år. Vi er ikke veldig fan av all inclusive, men heller leiligheter på AirBnb og lignende.. men finner vi ikke det, så går vi gjerne for 1 uke med all inklusive. Dere med erfaring, hvor drar man i februar for litt sol? Gran Canaria og Lanzarote er vel det jeg vet om. Andre steder ? Hvilke hoteller anbefaler dere med erfaring ? Anonymkode: 6e27d...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Del Skrevet 1. juli Thailand er godt og varmt på den tiden. om du skal på Granca er Lopesan Baobab et fint hotell. Anonymkode: 07c30...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Del Skrevet 1. juli Malaga Anonymkode: ba4ec...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 1. juli #4 Del Skrevet 1. juli Hvor som helst sør for 36. breddegrad er vel varmt nok, tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Del Skrevet 1. juli Sal, Kapp Verde. Hotel Morabeza eller Hotel Odjo d'agua om dere bor inne i Santa Maria. Eventuelt gå for et hotell mellom resortene og byen, som f.eks. Hilton Cabo Verde Sal Resorts. Lenger vekk fra byen (5-10 min med taxi) ligger resortene med all inclusive på rad og rekke. En del Riu og Meliá. Anonymkode: df753...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå