AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Del Skrevet 1. juli Jeg liker godt navnet Lydia. Hva synes dere? Assosiasjoner? Anonymkode: c2883...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Del Skrevet 1. juli «Lyd i ‘a» er min assosiasjon. Anonymkode: 5d2ab...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Del Skrevet 1. juli Klamydia Anonymkode: a45d8...8aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 1. juli #4 Del Skrevet 1. juli Synst det er fint,men ikke på top 20 liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Del Skrevet 1. juli Fint. Kjenner ei som heter det 😊 Og så tenker jeg på sangen "Lydia" av Morten Abel. Anonymkode: ff56f...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fint. Kjenner ei som heter det 😊 Og så tenker jeg på sangen "Lydia" av Morten Abel. Anonymkode: ff56f...400 Vet, den sangen er så fin♥️ Anonymkode: c2883...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Del Skrevet 1. juli Lydia fikk klamydia.. Anonymkode: 1e9ea...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8 Del Skrevet 1. juli Syns det er finere på engelsk. Litt sånn som Laura. Det er fint på engelsk, men kukriminelt på norsk. Anonymkode: db4b5...48a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #9 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Syns det er finere på engelsk. Litt sånn som Laura. Det er fint på engelsk, men kukriminelt på norsk. Anonymkode: db4b5...48a Enig. Ville ikke brukt det i Norge. Anonymkode: 19c97...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #10 Del Skrevet 1. juli Synes ikke det er så verst Anonymkode: 0707c...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #11 Del Skrevet 1. juli Håper dere ikke heter Nalen til etternavn. Anonymkode: 005e4...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 1. juli #12 Del Skrevet 1. juli Kjenner en Lydia, har bare gode assosiasjoner til en flott dame. Syns navnet er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #13 Del Skrevet 1. juli Hmm... Jeg får assosiasjoner til noe amerikansk. Og det er ikke nødvendigvis positivt. Anonymkode: 8788a...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 1. juli #14 Del Skrevet 1. juli Nydelig 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 1. juli #15 Del Skrevet 1. juli Helt greit navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #16 Del Skrevet 1. juli Klinger ikke så fint i mine ører Anonymkode: ab6b2...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #17 Del Skrevet 1. juli Liker også guttenavnet Lyder. Anonymkode: dc66b...9e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #18 Del Skrevet 1. juli Helt greit 😊 Anonymkode: 33cb4...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #19 Del Skrevet 1. juli Helt ok. Kjenner en liten jente som heter det, min inntrykk er at det er blitt et mer vanlig navn nå enn før. Anonymkode: c86be...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 1. juli #20 Del Skrevet 1. juli Elsker det! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå