AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #1 Skrevet 1. juli 2024 Får det som han vil eller at jeg sier noe feil, han mistolker ting med vilje å bare dumper meg gang på gang, så ordner vi opp, planlegger ting alt er bra.. så dumper meg han igjen når det «passer» seg å finner ting å reagere på..så kjører han silent treatment på meg helt til jeg kryper for han…. Han gjorde aldri det i begynnelsen men vært slik siste 1,5 året vi har ingen barn sammen, han er sjalu og mye eldre enn meg..jeg har mye dårligere økonomi enn han , han har mye mer på stell enn meg.. og vet på en måte at jeg trenger han…( så dumt som det høres ut) Anonymkode: 25273...0f2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #2 Skrevet 1. juli 2024 Ok? Anbefaler deg å lese flere ganger gjennom den andre tråden din. Anonymkode: 290e9...12d 7 2
Tantemor Skrevet 1. juli 2024 #3 Skrevet 1. juli 2024 Ingen penger i verden er verdt å bli så dårlig behandlet som du blir. Du mister deg selv mer og mer og tilslutt rakner det helt. Gå før det er forsent! 🤗 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #4 Skrevet 1. juli 2024 Men hvordan har du rukket å gjøre deg økonomisk avhengig av han på så kort tid? Dette høres ikke ut som en fyr det er verdt å bruke mer tid på, for slik adferd er temmelig sjukt og det finnes neppe noe quick fix på det. Du må forsøke stable økonomien på beina igjen så du kan frigjøre deg fra dette umennesket. Anonymkode: fed21...ac0 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #5 Skrevet 1. juli 2024 Du vet veldig godt hva du må gjøre her. Anonymkode: 080b0...7c7 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #6 Skrevet 1. juli 2024 Slutt å kryp for han. Anonymkode: cf0fd...16a 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #7 Skrevet 1. juli 2024 Det er bare du som kan ordne opp i dette her. Du er sjefen i ditt liv, ingen andre. Anonymkode: 9f489...f7a 2 1 1
Motelvibes Skrevet 1. juli 2024 #8 Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok? Anbefaler deg å lese flere ganger gjennom den andre tråden din. Anonymkode: 290e9...12d Link? Til ts, han er ikke verdt det, du må bare forlate han. Psykisk terror det han driver på med.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #9 Skrevet 1. juli 2024 Motelvibes skrev (2 minutter siden): Link? Til ts, han er ikke verdt det, du må bare forlate han. Psykisk terror det han driver på med. Anonymkode: 290e9...12d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #10 Skrevet 1. juli 2024 Du burde løpe som faen. Før han limer deg fast med en unge. Anonymkode: ebc41...d13
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #11 Skrevet 1. juli 2024 Tror jeg bare dumper fyren. Er for bra for dette. Anonymkode: 25273...0f2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #12 Skrevet 1. juli 2024 Dersom du velger å bruke en mann for hans økonomi eller nedre ting, ts, så har det sine konsekvenser. Når en relasjon blir ujevn, eller når en part utnytter den andre for å bedre egen livskvalitet så skaper det mer en transaksjon enn et forhold. For du sier at du «trenger» han. Jeg leser at du ønsker en livskvalitet han kan tilby. Og det er en transaksjon dersom begge parter er enige. Det er utnyttelse fra din side dersom han ikke er enig. Og han gjør helt riktig i å avslutte når han føler du ikke tilstrekkelig betaler for tjenesten (økt livskvalitet) han tilbyr deg. Om du ønsker et likeverdig forhold? Finn deg en person du har absolutt intet behov for. Og som har null behov for deg. Vellykka forhold handler om å ønske å ha noen i livet sitt, selv om man overhodet ikke trenger dem. Anonymkode: 4874e...5b6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #13 Skrevet 1. juli 2024 Tråd på tråd... alle sier det samme. Kutt da ut denne fyren! Om du ikke synes det er nok at du selv blir behandlet som dørmatte, så tenk på sønnen din som du forteller om i forrige tråd. Både jeg og mannen min har mødre som bar sammen med sure drittsekker som var sjalu på oss, pyton å være i samme hus med fyrene, vi flyttet begge ut så tidlig vi kunne. Samboers mor kom remjende med jevne mellomrom og brukte døtrene sine som klagemur, men gikk aldri fra ham. Da han døde så satt hun igjen med et knapt eksisterende forhold til sine barnebarn, fordi han saboterte hennes bestemorrolle etter beste evne. Min mor ble heldigvis dumpet da han fant en elskerinne, og fikk et nytt liv etterpå. Hadde disse to tafatte damene tenkt på seg selv og barna og kvittet seg med sine sure, manipulerende egoister, så hadde de hatt det uendelig mye bedre. Nå er de pensjonister, både mor og svigermor, men de ødela mye av tenåringstiden til to barneflokker, fordi de valgte å la slike menn være viktigere enn sine egne barn. Stram deg opp og prøv å se hva du ødelegger. Det handler ikke bare om deg. Du har det ikke bra du heller. Anonymkode: 0689c...4cd 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #14 Skrevet 1. juli 2024 Ok. Du velger helt selv om du vil finne deg i dette. Han får du jo ikke endret uansett, det er du som nå ta ansvar for deg selv og din lykke. Anonymkode: 15007...2f6 2
got2go Skrevet 1. juli 2024 #15 Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror jeg bare dumper fyren. Er for bra for dette. Anonymkode: 25273...0f2 Ja, du fikk jo samme råd i den andre tråden så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå