Gå til innhold

Datet i over 1 år ,vurderer å ta kontakt med barnemor . Hva hadde dere gjort ? Usikker … d


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei . 
 

Jeg er en voksen dame som aldri har vært singel som voksen før nå for 2.5 år siden . Jeg kom da fra et svært langt forhold på 21 år.  
 

jeg møtte en mann og datet han i over et år . Hadde det utorlig fint sammen men det viser seg at jeg har blit lurt trill rundt av denne mannen . Jeg brukte noen måneder på å tørre å la veggene mine falle helt for han og han jobbet veldig med å få dette til . Fremtidsplaner osv osv . Vi hadde flere hverdager sammen en helger da vi ikke hadde barnefri helg samtidig. .

 

jeg fikk byttet min barnefri helg og når denne endelig kom ble han borte. (da hadde vi datet i over 1.3 år ) Han tok ikke telefonen eller noe .vi hadde planer den helgen . Så jeg forsto noe var galt . Jeg har også hatt dårlig magefølelse de helgene han har vært alene og barnefri da han ofte kunne forsvinne fra telefon/melding i timer /dager for så ta kontakt …unnskyldningen er den samme. Var sliten ,drakk for mye med kollegaer eller dro alene på hotell … 

 

Det viste seg at han har vært på apper og mest sansynelig møtt andre igjennom hele vår relasjon . Tross han selv ville vi skulle være eksklusive . Jeg har konkrete bevis på dette da han tilfeldig matchet med en kollega av meg . 
For å gjøre dette veldig kort så har jeg rett og slett blitt lurt trill rundt av denne mannen . Han har kommet med akkurat det jeg trengte å høre for å holde meg på gress . Samtidig som han lever et annet liv når vi ikke er sammen . Jeg ble helt knust når jeg forsto dette og han har nektet å prate med meg når dette kom frem (også bevisene ). Dette er en mann i slutten av 40 årene …..
 

sist jeg møtte han var nå 2 måneder siden. Da hadde vi hatt en kjempe fin uke sammen og hadde deilig sex før jobb/på morningen slik vi også pleide. .vi var alltid sammen i barnefri ukedager . Da også sov sammen … 

 

jeg vet så mye om denne mannen og han lovet meg å introdusere meg til barn osv i lang tid . Masse lovnader måned etter måned men dette kom aldri .
Han fikk møte mine barn . 

Jeg vurderer og har Vurdert sterkt å ta kontakt med hans barnemor da jeg er bekymret for denne mannen . Han driver med mye rart og jeg lurer såååå mye på om hun noen gang hørte om meg . Han har fortalt meg at han har fortalt henne om meg og om at vi var sammen alle helligdager (uten barn ) osv osv … Men samtidig vet jeg at han har fortalt meg helt ville historier om sin eks noe som jeg har stusset veldig på . Jeg hjalp han med julegaver til sønnen og ikke minst vi feiret jul sammen . Så jeg trodde vi hadde en seriøs relasjon 🥲
 

Hadde dere tatt kontakt med barnemor når man er genuint bekymret for han? Og mulig få noen svar fra henne ? 
 

Eller blir dette rett og slett merkelig ? 
 

Hilsen usikker . 
 

 

Anonymkode: f047e...84c

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde holdt meg langt unna denne dramamannen og alle han omgås.

Anonymkode: 3ec4b...984

  • Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymret for hva?

Hva mener du moren til barna hans skal gjøre?

Anonymkode: 82ac3...2d4

  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymret for ... at han er en dust? Nei, move on. Og ikke la barna dine møte neste type så tidlig.

Anonymkode: 29598...c53

  • Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva enn du gjør, ikke kontakt eller dra barnemor inn i det. Du har ingen relasjon til henne eller barnet. La de være i fred og gå videre.

Dump mannen og gå videre.

Anonymkode: 9dba7...bb2

  • Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bekymret for ... at han er en dust? Nei, move on. Og ikke la barna dine møte neste type så tidlig.

Anonymkode: 29598...c53

Trodde ikke det var tidlig når det hadde godt et år  før se møttes . Og da kun introdusert som en venn . Men ja du har rett . ❤️

 

 

Anonymkode: f047e...84c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor ta kontakt med henne? Hva skal det være godt for? 
Nei, dropp den dusten og move on! 

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnemor vet nok at han koser seg. Han har jo ikke introdusert barna så de og barnemor har ikke noe med hans sexliv å gjøre. Så lenge han følger opp barna og de får det de trenger bryr nok mor lite om hvem han leker med på fritiden🤷🏻‍♀️

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva enn du gjør, ikke kontakt eller dra barnemor inn i det. Du har ingen relasjon til henne eller barnet. La de være i fred og gå videre.

Dump mannen og gå videre.

Anonymkode: 9dba7...bb2

Klart de skal få fred . Ville aldri vært ufin men er bekymret for hans alkohol problem også når han har sønnen sin alene . Og ikke minst fått svar på om han i det hele tatt har fortalt om meg . Men du har nok helt rett . 
 

Takk for svar ♥️

Anonymkode: f047e...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og ikke minst fått svar på om han i det hele tatt har fortalt om meg .

å ta kontakt med barnemor for å høre om han har fortalt om deg er craycray, så det må du ikke gjøre.

Anonymkode: c4ccd...da7

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hei . 
 

Jeg er en voksen dame som aldri har vært singel som voksen før nå for 2.5 år siden . Jeg kom da fra et svært langt forhold på 21 år.  
 

jeg møtte en mann og datet han i over et år . Hadde det utorlig fint sammen men det viser seg at jeg har blit lurt trill rundt av denne mannen . Jeg brukte noen måneder på å tørre å la veggene mine falle helt for han og han jobbet veldig med å få dette til . Fremtidsplaner osv osv . Vi hadde flere hverdager sammen en helger da vi ikke hadde barnefri helg samtidig. .

 

jeg fikk byttet min barnefri helg og når denne endelig kom ble han borte. (da hadde vi datet i over 1.3 år ) Han tok ikke telefonen eller noe .vi hadde planer den helgen . Så jeg forsto noe var galt . Jeg har også hatt dårlig magefølelse de helgene han har vært alene og barnefri da han ofte kunne forsvinne fra telefon/melding i timer /dager for så ta kontakt …unnskyldningen er den samme. Var sliten ,drakk for mye med kollegaer eller dro alene på hotell … 

 

Det viste seg at han har vært på apper og mest sansynelig møtt andre igjennom hele vår relasjon . Tross han selv ville vi skulle være eksklusive . Jeg har konkrete bevis på dette da han tilfeldig matchet med en kollega av meg . 
For å gjøre dette veldig kort så har jeg rett og slett blitt lurt trill rundt av denne mannen . Han har kommet med akkurat det jeg trengte å høre for å holde meg på gress . Samtidig som han lever et annet liv når vi ikke er sammen . Jeg ble helt knust når jeg forsto dette og han har nektet å prate med meg når dette kom frem (også bevisene ). Dette er en mann i slutten av 40 årene …..
 

sist jeg møtte han var nå 2 måneder siden. Da hadde vi hatt en kjempe fin uke sammen og hadde deilig sex før jobb/på morningen slik vi også pleide. .vi var alltid sammen i barnefri ukedager . Da også sov sammen … 

 

jeg vet så mye om denne mannen og han lovet meg å introdusere meg til barn osv i lang tid . Masse lovnader måned etter måned men dette kom aldri .
Han fikk møte mine barn . 

Jeg vurderer og har Vurdert sterkt å ta kontakt med hans barnemor da jeg er bekymret for denne mannen . Han driver med mye rart og jeg lurer såååå mye på om hun noen gang hørte om meg . Han har fortalt meg at han har fortalt henne om meg og om at vi var sammen alle helligdager (uten barn ) osv osv … Men samtidig vet jeg at han har fortalt meg helt ville historier om sin eks noe som jeg har stusset veldig på . Jeg hjalp han med julegaver til sønnen og ikke minst vi feiret jul sammen . Så jeg trodde vi hadde en seriøs relasjon 🥲
 

Hadde dere tatt kontakt med barnemor når man er genuint bekymret for han? Og mulig få noen svar fra henne ? 
 

Eller blir dette rett og slett merkelig ? 
 

Hilsen usikker . 
 

 

Anonymkode: f047e...84c

Gå videre, du har ingen ansvar for han og har tatt på deg en omsorgsrolle nå som er usunn. 

Hans Ex har heller ingen ansvar for han og det gir ingen mening at du skal blande inn henne. Hun er garantert glad for å være kvitt han. 

Anonymkode: 7d096...5c6

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

å ta kontakt med barnemor for å høre om han har fortalt om deg er craycray, så det må du ikke gjøre.

Anonymkode: c4ccd...da7

Ja jeg vet . Vet tanken er gal … helt sykt at jeg i det hele tatt tenker tanken ! 

Anonymkode: f047e...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Klart de skal få fred . Ville aldri vært ufin men er bekymret for hans alkohol problem også når han har sønnen sin alene . Og ikke minst fått svar på om han i det hele tatt har fortalt om meg . Men du har nok helt rett . 
 

Takk for svar ♥️

Anonymkode: f047e...84c

Du datet i over et år og hadde fremtidsplaner med en mann som har et bekymringsverdig alkoholproblem...? 😳

Anonymkode: 82ac3...2d4

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du datet i over et år og hadde fremtidsplaner med en mann som har et bekymringsverdig alkoholproblem...? 😳

Anonymkode: 82ac3...2d4

Ja jeg vet ….. jeg så dum ! Men falt helt og klarte bare se det fine før jeg nå fikk øynene mine opp… 

Anonymkode: f047e...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Klart de skal få fred . Ville aldri vært ufin men er bekymret for hans alkohol problem også når han har sønnen sin alene . Og ikke minst fått svar på om han i det hele tatt har fortalt om meg . Men du har nok helt rett . 
 

Takk for svar ♥️

Anonymkode: f047e...84c

Om du er bekymret for ungen og mener han driver med omsorgssvikt så melder du bekymring til barnevernet.

Men reagerer på at du tenker sånn når du fant ut han lekte med deg når du før det synes han var fantastisk og planla en fremtid med han🧐 Høres mer bittert ut🤷🏻‍♀️

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han en dårlig pappa?  Tror du at han barn utsettes for omsorgssvikt? Da kontakter du barnevernet. 

Hvis ikke så glemmer du hele mannen å går videre med livet. 

Anonymkode: 7afb3...118

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fjugur skrev (21 minutter siden):

hvorfor ta kontakt med henne? Hva skal det være godt for? 
Nei, dropp den dusten og move on! 

kan jo hende ho har opplevd akkurat det samme så ts kan føle seg 100% sikker på at ho har rett. Før ho gjør noe drastisk. 

Anonymkode: b352c...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen hensikt med å kontakte barnemor. Det haler bare ut relasjonen og gjør det vanskelig for deg å gå videre. 

Anonymkode: e3c00...c55

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser ingen hensikt med å kontakte barnemor. Det haler bare ut relasjonen og gjør det vanskelig for deg å gå videre. 

Anonymkode: e3c00...c55

Sant . Jeg gjør ikke det nå . Og tror dere alle har helt rett der . Vill heller ikke fremstå som helt gal men har så behov for svar . Og ikke minst lufte min bekymret for drikkevanene hans . 
Men jeg tror han er en god pappa. Og vet barnet betyr alt for han . Så tenker virkelig ikke barnevernet som noen her skriver over.  Ikke bekymret sånn . 

Anonymkode: f047e...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

kan jo hende ho har opplevd akkurat det samme så ts kan føle seg 100% sikker på at ho har rett. Før ho gjør noe drastisk. 

Anonymkode: b352c...2a8

Ja riktig . 

Anonymkode: f047e...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...