Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år, pga jobb bor vi nå et stykke fra hverandre, men har i snitt truffet hverandre et par ganger i uken. Vi jobber begge turnus, men har prioritert hverandre siden vi ses lite.

Hun trener hver dag hele uken, det har aldri kommet i veien for at vi kan treffes. Nå har vi ikke sett hverandre på 10 dager, og da jeg spurte om vi kunne sees i dag, kunne hun ikke pga trening, og det vil gå enda en uke før vi kan treffes. Dette plager meg litt. Jeg begynner å tenke at hun er lei? Kommer ikke til å spørre henne. Hva tenker dere?

Anonymkode: 11c73...dd5

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har vært sammen i 2 år, pga jobb bor vi nå et stykke fra hverandre, men har i snitt truffet hverandre et par ganger i uken. Vi jobber begge turnus, men har prioritert hverandre siden vi ses lite.

Hun trener hver dag hele uken, det har aldri kommet i veien for at vi kan treffes. Nå har vi ikke sett hverandre på 10 dager, og da jeg spurte om vi kunne sees i dag, kunne hun ikke pga trening, og det vil gå enda en uke før vi kan treffes. Dette plager meg litt. Jeg begynner å tenke at hun er lei? Kommer ikke til å spørre henne. Hva tenker dere?

Kommunikasjon kommunikasjon. Er nøkkelen her. 
Snakk med henne. 

Anonymkode: f7226...91b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette får du jo ikke svar på, om du ikke spør henne....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm... følg magefølelsen.

Anonymkode: 35f75...7b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du må jo faktisk snakke med henne om det er noe som plager deg, ellers har forholdet virkelig ingen framtid. 
Når dere har et forhold med så stor avstand og lite kontakt så vil det nødvendigvis medføre at dere lever to helt selvstendige og adskilte liv utenom de dagene dere treffes, da legger man og andre planer fram i tid - det krever mye og god lkommunikasjon å lykkes med slike forhold. Å legge planer da på impuls vil medføre at man blir skuffet. 

Anonymkode: 299e9...47a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Liker du den supertrente, slanke kroppen hennes? Det gjør du sikkert. Hadde du syntes det var fint hvis hun ikke var like trent og slank? Hvis ja, fortell det til henne. Hvis nei, må du godta at hun trener hver dag. Det tar tid og krefter å opprettholde en smekker kropp.

Anonymkode: 75e06...d1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

La henne ta initiativ til neste møte.

Anonymkode: 57827...658

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er bare ikke så opptatt av deg desverre

Anonymkode: 35f75...7b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun trener hver dag hele uken, det har aldri kommet i veien for at vi kan treffes. Nå har vi ikke sett hverandre på 10 dager, og da jeg spurte om vi kunne sees i dag, kunne hun ikke pga trening, og det vil gå enda en uke før vi kan treffes

Så i to år har det aldri vært noe problem? Men det er det plutselig nå? 

Da tenker jeg det er ugler i mosen. Såfremt det ikke er en konkurranse eller lignende hun trener til. 

Anonymkode: 9d6b5...95b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva trener hun? Er det en form for gruppetrening eller lagspill?

Godt mulig hun føler ansvar for å følge opp en avtale hun allerede har eller at hun automatisk svarte utifra at hun har en plan og ikke er den som er impulsiv og omrokkerer på sparket. Jeg synes du bør snakke med henne, så kanskje hun får et annet perspektiv. Avstandsforhold er ikke lett, og det er fort gjort å føle seg avvist om man ikke blir prioritert. Samtidig så er det gjennom kommunikasjon at man kan gjøre at noen endrer hva de prioriterer eller man får en forståelse for hvorfor.

Anonymkode: 95f15...d45

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dette avhenger av hva slags trening det er snakk om. Er det lagidrett eller har hun en avtale med noen? Er hun i noen form for konkurranseprep? Bedriver hun idrett på høyt nivå eller er snakk om en vanlig mosjonist? Det er forskjell på om hun ikke dropper trening med håndballlaget eller før oppkjøring til konkurranse, eller om det kun er snakk om en vanlig joggetur. Er det det siste er hun neppe spesielt interessert. 

Anonymkode: 37b9f...821

AnonymBruker
Skrevet

Tenker magefølelsen din prøver å fortelle deg noe. Ikke sikkert hun er leilei som inat hun vil gjøre det slutt, men kanskje bare vil ha litt space. 

Kanskje trener hun til noe spesielt eller er med på et lag hun føler ansvar for å stille opp på?

Har du kommentert noe om kroppen hennes eller andre kvinner sin kropp som har gjort henne usikker?

Før eller siden må du selvfølgelig ta initiativ til å snakke om dette, men om du vil vente med å gjøre det er det nok best at du fyller tiden din med andre ting og heller lar henne ta initiativ til å treffes neste gang. 

Men skal jeg værw brutalt ærlig minner dette mye om meg selv når jeg har gått lei, da er jeg ikke like ivrig eller på tilbudsiden. 

Håper det ordner seg ❤️

Anonymkode: 50fa7...938

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer ikke til å spørre henne? Akkurat det der med å ikke snakke med hverandre er oppskriften på at et forhold tar slutt.

Anonymkode: 7bdad...713

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når hun prioriterer trening over kjæreste, selv om hun trener hver eneste dag, er det et dårlig tegn. Hun virker veldig selvopptatt. Du fortjener bedre. Gjør deg selv en tjeneste og slå opp med henne, for i dette forholdet vil du alltid bli andreprioritet. 

AnonymBruker
Skrevet

Man kan vel like mye snu det andre veien, er det egentlig du som er lei?

Det er en enkelthendelse, som tydelig plager deg, men du er ikke interessert i å snakke med henne om det.

Anonymkode: 18aef...458

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer ikke til å spørre henne, men du spør oss som ikke aner noe om verken deg eller henne?

Kan det hende at det er denne typen tafatt tankegang fra din side som skaper problemer for dere?

Anonymkode: 8bebd...a5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo perfekt ut. Hvorfor trenger du se henne så ofte? Er jo digg med tid for seg selv. Og helst så mye av det som mulig

Anonymkode: d210c...c75

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du kommer ikke til å spørre henne? Akkurat det der med å ikke snakke med hverandre er oppskriften på at et forhold tar slutt.

Anonymkode: 7bdad...713

Men tror du hun ville gitt et ærlig svar i den situasjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...