AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #1 Skrevet 1. juli 2024 Vi er sammen 10 år. Jeg 30år han 37år. Har kjøpt hus sammen og har et barn (4år). Vi har det bra sammen. Godt sex, reiser mye, godt kontakt, etc. MEN.. La merke, at når han er i fylla, som skjer ikke ofte - begynner han med å chatte/flirte med andre jenter han kjenner, gamle venninner fra skole etc. Noen ganger det er et random prat, men noen ganger han begynne å ringe rundt på messenger.. ingen av de jentene som svarer på dette.. etter hvert sletter han disse meldingene. Nå i helga har merket, at de ble ikke slettet. Han sender forespørsler til en av vennene sine om å sende ham bildene hennes. Jeg føler meg veldig lei og deprimert av dette... Det gjør bare vondt. Har hatt prat med han om dette, og han syns at det var ikke bra, men om at det samme det er ikke så stor sak av dette, siden han var i fylla og jeg burde ikke å ta det seriøst..at han er bare dumt noen ganger - dette var ikke den første gangen.. what would you do on my place? Anonymkode: a78d1...e19
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #2 Skrevet 1. juli 2024 Han har 0 respekt for deg og du bare godtar det. For hvorfor skal han slutte når det aldri blir noen konsekvenser? Han driter i følelsene dine. Anonymkode: be153...df4 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #3 Skrevet 1. juli 2024 "Men du, dette er jo ikke en gang fylletull, dette er noe du gjør fra en tid til annen. Hvorfor det? Hvorfor vil du ha bilder av venninner? Hadde ikke du selv synes det var rart? At noen som er i forhold vil ha bilder av andre?" Jeg hadde ikke avfeid praten med at det var dum i fylla, det gjentar seg. Prøv å snu på det, hva om DU spørr om dickpics fra kompisene dine på fylla, hvordan hadde typen din godtatt det? Har du spurt han om det? Eller "prøvd" å gjøre det, for å starte en tankeprosess i typen din? Men du kan også velge å se på det på en annen måte, this is how he is, og enten så godtar du det, eller så må du finne på noe annet. Dette er jo en relativt "vanlig" greie, at når fyren i forholdet får litt for mye å drikke, begynner han å flørte med andre. Anonymkode: faa5f...563 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #4 Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi er sammen 10 år. Jeg 30år han 37år. Har kjøpt hus sammen og har et barn (4år). Vi har det bra sammen. Godt sex, reiser mye, godt kontakt, etc. MEN.. La merke, at når han er i fylla, som skjer ikke ofte - begynner han med å chatte/flirte med andre jenter han kjenner, gamle venninner fra skole etc. Noen ganger det er et random prat, men noen ganger han begynne å ringe rundt på messenger.. ingen av de jentene som svarer på dette.. etter hvert sletter han disse meldingene. Nå i helga har merket, at de ble ikke slettet. Han sender forespørsler til en av vennene sine om å sende ham bildene hennes. Jeg føler meg veldig lei og deprimert av dette... Det gjør bare vondt. Har hatt prat med han om dette, og han syns at det var ikke bra, men om at det samme det er ikke så stor sak av dette, siden han var i fylla og jeg burde ikke å ta det seriøst..at han er bare dumt noen ganger - dette var ikke den første gangen.. what would you do on my place? Anonymkode: a78d1...e19 Han burde gi seg med flørtinga, fylla har ikke skylda. Anonymkode: d2bad...86d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #5 Skrevet 1. juli 2024 Vel, om han holder på sånn og skylder på fylla, så kan han fint være utro også når han har drukket og du ikke er med. Du får åpenbart ikke endret han, så du må ta valget om hvorvidt du bare skal finne der i dette, eller som du skal forlate han. Anonymkode: 38f20...48b 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #6 Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, om han holder på sånn og skylder på fylla, så kan han fint være utro også når han har drukket og du ikke er med. Du får åpenbart ikke endret han, så du må ta valget om hvorvidt du bare skal finne der i dette, eller som du skal forlate han. Anonymkode: 38f20...48b nei, han skal ikke være utro - det vett jeg om- han er ikke den type, greie er at han liker å 'små prate' mens han er på fylla noen ganger.. (uansett hvor dumt det høres ) ts. Anonymkode: a78d1...e19
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #7 Skrevet 1. juli 2024 Ikke greit. Dump han. Anonymkode: cbe82...8c9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #8 Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): nei, han skal ikke være utro - det vett jeg om- han er ikke den type, greie er at han liker å 'små prate' mens han er på fylla noen ganger.. (uansett hvor dumt det høres ) ts. Anonymkode: a78d1...e19 Nei, dette vet du INGENTING om. Jeg trodde og jeg hadde verdens mest reale fyr. Gjett hva, han var utro over 1 år. Jeg hadde ikke akseptert den type oppførsel, og mannen er 37 år. Han bør skjerpe seg, noe han mener han ikke trenger ut fra responsen. Han er ikke verken skamfull, unnskyldende eller ydmyk. Lyser ikke veldig bra fremover. Har lært en ting, du kan aldri stole på noen andre enn deg selv! Anonymkode: 37ada...450 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #9 Skrevet 1. juli 2024 Jeg hadde dumpet han. Det er stort tillitsbrudd, respektløst og han skylder på alkohol for å «dekke over» at han søker kontakt mot andre kvinner. Jeg hadde ALDRI gjort noe sånt mot kjæresten min og han ville heller aldri gjort noe sånt mot meg. Anonymkode: ece39...9c0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #10 Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er sammen 10 år. Jeg 30år han 37år. Har kjøpt hus sammen og har et barn (4år). Vi har det bra sammen. Godt sex, reiser mye, godt kontakt, etc. MEN.. La merke, at når han er i fylla, som skjer ikke ofte - begynner han med å chatte/flirte med andre jenter han kjenner, gamle venninner fra skole etc. Noen ganger det er et random prat, men noen ganger han begynne å ringe rundt på messenger.. ingen av de jentene som svarer på dette.. etter hvert sletter han disse meldingene. Nå i helga har merket, at de ble ikke slettet. Han sender forespørsler til en av vennene sine om å sende ham bildene hennes. Jeg føler meg veldig lei og deprimert av dette... Det gjør bare vondt. Har hatt prat med han om dette, og han syns at det var ikke bra, men om at det samme det er ikke så stor sak av dette, siden han var i fylla og jeg burde ikke å ta det seriøst..at han er bare dumt noen ganger - dette var ikke den første gangen.. what would you do on my place? Anonymkode: a78d1...e19 Hvorfor bor du sammen med en mann som egentlig helst vil ha andre damer? La ham gå til disse damene, da. Og finn deg en mann som: a) har nok med deg og b) ikke er redd for forpliktelser. Anonymkode: 73e43...78f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #11 Skrevet 1. juli 2024 Her høres det ut som en fyr som har et alkoholproblem. Normalt er det å drikke på fest, og deretter legge seg. Hvis han sitter dritings utover en kveld og chatter så har den fylla ingen mening, og han er nærmere alkis en hva godt er. Man sitter ikke alene og drikker seg driting, og i så tilfelle er det det han burde slutte med først. Slutter han med det, så slutter han også med chat-tullet. Anonymkode: 0263e...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #12 Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her høres det ut som en fyr som har et alkoholproblem. Normalt er det å drikke på fest, og deretter legge seg. Hvis han sitter dritings utover en kveld og chatter så har den fylla ingen mening, og han er nærmere alkis en hva godt er. Man sitter ikke alene og drikker seg driting, og i så tilfelle er det det han burde slutte med først. Slutter han med det, så slutter han også med chat-tullet. Anonymkode: 0263e...6d6 ja, det er det jeg tenker på kanskje... ts. Anonymkode: a78d1...e19
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #13 Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): nei, han skal ikke være utro - det vett jeg om- han er ikke den type, greie er at han liker å 'små prate' mens han er på fylla noen ganger.. (uansett hvor dumt det høres ) ts. Anonymkode: a78d1...e19 Så naiv. Han kommer jo ikke til å slutte. Hvorfor skal han liksom det? Du setter jo ikke ned foten så 🤷🏼♀️ Anonymkode: be153...df4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #14 Skrevet 1. juli 2024 Enten prøver han aktivt å være utro, eller så prøver han aktivt å såre det. Uansett totalt uakkseptabelt. Alkohol er ikke en unnskyldning. Om han skylder på alkoholen så ok, da må alkoholen ut av bildet. Anonymkode: 79041...cda 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå