Gå til innhold

Oversexuell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er menn "oversexuelle" når de har stå "hele tida"? Flyttet inn med en i vår,, hadde vært kjærste lenge men nå ser vi oss jo 24/7 og alt blir tydligere.Han er hard når vi skal sove og om morgningen. Jeg tar på han,,det er ingen tvil. Ballene blir små og sånn "trange" når jeg tar på.Så vil han ha Sex når jeg tar på han selv om jeg tar på han bare for å "sjekke" om han har stå igjen,,og det har han jo. Så lurer jeg på om det er VANLIG?? Vanlig å ha stå alltid?Han sier at ballene blir "trange" fordi jeg tar så på han,,,Men jeg gjør det ikke for det.Men så har vi sex alltid når det skjer nå, og så om morgningen. Er han Oversexuell? Hva gjør han?

Anonymkode: 1c54b...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er menn "oversexuelle" når de har stå "hele tida"? Flyttet inn med en i vår,, hadde vært kjærste lenge men nå ser vi oss jo 24/7 og alt blir tydligere.Han er hard når vi skal sove og om morgningen. Jeg tar på han,,det er ingen tvil. Ballene blir små og sånn "trange" når jeg tar på.Så vil han ha Sex når jeg tar på han selv om jeg tar på han bare for å "sjekke" om han har stå igjen,,og det har han jo. Så lurer jeg på om det er VANLIG?? Vanlig å ha stå alltid?Han sier at ballene blir "trange" fordi jeg tar så på han,,,Men jeg gjør det ikke for det.Men så har vi sex alltid når det skjer nå, og så om morgningen. Er han Oversexuell? Hva gjør han?

Anonymkode: 1c54b...781

Da skal du slutte å være luremus. Ta på han når du er kåt og ønsker å ha sex med han. Ikke holde på med slike misledende oppførsel - og hvis du ikke  er seksuell av deg og empatiserer med majoriteten av aseksuelle kvinner her inne som klager på å mannen vil ha sex med de. Da må du avslutte  forholdet og finne deg en naturløs som vil det samme som deg.

Anonymkode: e45ab...f8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du behov for å sjekke penisen hans? Hvor gamle er dere?

Syns ikke det høres unormalt ut, men så har jeg og mannen sex 2-5 ganger for dag. Men man må jo ikke ha sex bare fordi han har ereksjon. 

 

Anonymkode: 2678f...533

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra innlegget virker det som du er ganske ung. Hvor gamle er dere???

 

Morgenbrød er ganske vanlig.

Anonymkode: 9c963...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver du å befølerr han om du ikke ønsker sex da? Høres jo ut som om det er du som tar initiativ her....

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt ha Sex jeg,,det er ikke det. OG VI HAR DET JO,,han vil om morgningen og om kvelden når han er sånn.Men jeg bare lurer på om det er vanlig at menn er sånn som han gjør. Om det er vanlig eller om det er "oversexuell",,,tenker da på de trange ballene som han sier jeg ikke alltid må ta så på.Jeg sjekker bare og det er altid Han er snart 20 og jeg var 17 nå.Men vi har vært kjærster lenge da og så flyttte jeg inntil han nå og da blir alt så nærme,,24/7 ikke sant

 

Jeg vet at mann ikke må ha sex fordi Mannen for stå og blir hard men det r ikke så lett da når den er sånn og vi er jo der begge

 

Anonymkode: 1c54b...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg kan godt ha Sex jeg,,det er ikke det. OG VI HAR DET JO,,han vil om morgningen og om kvelden når han er sånn.Men jeg bare lurer på om det er vanlig at menn er sånn som han gjør. Om det er vanlig eller om det er "oversexuell",,,tenker da på de trange ballene som han sier jeg ikke alltid må ta så på.Jeg sjekker bare og det er altid Han er snart 20 og jeg var 17 nå.Men vi har vært kjærster lenge da og så flyttte jeg inntil han nå og da blir alt så nærme,,24/7 ikke sant

 

Jeg vet at mann ikke må ha sex fordi Mannen for stå og blir hard men det r ikke så lett da når den er sånn og vi er jo der begge

 

Anonymkode: 1c54b...781

Det er vanlig for en mann på 20 år. Spesielt om han ikke har hatt så mye sex det siste året. Som det høres ut som.

Uansett, pass på deg selv trådstarter, det er viktig når du er sammen med en som er eldre og du er såpass ung. 

Anonymkode: 9c963...33c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg er glad jeg ikke har en partner som "bare skal sjekke underlivet" mitt, for så å stille spørsmål ved det 😳 

Når du beføler han blir jo penis og testikler aktiverte, slik er kroppen og det er ikke unormalt. 

Anonymkode: 2678f...533

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig når man er ung og liker den andre veldig godt. Ta det som et kompliment. 

Anonymkode: 6ee69...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver du å tar på han for å sjekke om han har stå??

Anonymkode: d4c87...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer har det enkelt: klå på fyren, så er'n klar. Tenk om damer var sånn.. Ingen bekymringer om lav fødselsrate da tenker jeg :D

Sorry, måtte bare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er menn "oversexuelle" når de har stå "hele tida"? Flyttet inn med en i vår,, hadde vært kjærste lenge men nå ser vi oss jo 24/7 og alt blir tydligere.Han er hard når vi skal sove og om morgningen. Jeg tar på han,,det er ingen tvil. Ballene blir små og sånn "trange" når jeg tar på.Så vil han ha Sex når jeg tar på han selv om jeg tar på han bare for å "sjekke" om han har stå igjen,,og det har han jo. Så lurer jeg på om det er VANLIG?? Vanlig å ha stå alltid?Han sier at ballene blir "trange" fordi jeg tar så på han,,,Men jeg gjør det ikke for det.Men så har vi sex alltid når det skjer nå, og så om morgningen. Er han Oversexuell? Hva gjør han?

Anonymkode: 1c54b...781

Det er normalt at ballskinnet trekker seg sammmen, ved berøring av en forsiktig kvinnehånd.. han er friskmeldt😆
Jeg sjekker ofte om "balleheisen opp og ned" fungerer, og at det ikke er noen ukjente klomper i ballene.
I varme omgivelser er skinnet slapt og ballene store, og  kalde omgivelser krymper skinnet sammen og blir stramt..

"Vanlig å ha stå alltid?" haha.. du skulle bare ha visst hvor deilig det er å bli tamset på🥰 Jeg har ca 20-40 reisninger i løpet av en dag, så det er ikke noe å si på blodsirkulasjon.

Overseksuell? Kan du forklare hva det er? Jeg vil tro at kåthet er normalt ved berøring og nærhet, men kanskje jeg er overseksuell? Nei, jeg ser på meg selv som en sunn kåting, og søker etter nye sprell for bedre nytelse😉

Endret av Bamseklemmer
..Litt justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...