Gå til innhold

Musikken hans forstyrrer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min har begynt å spille musikk, på platespiller. Vinyl. Og han spiller jazz, som jeg synes er bråkete og rotete. Blir forstyrret av det også når musikken står lavt på. Han sier at han likte sånt før, men at han hadde glemt det bort. Nå setter han ofte på en eller annen plate og jeg synes det er helt urimelig. Jeg hører gjerne på musikk, men det er sånt det er vanlig å høre på. I går kranglet vi skikkelig.

Anonymkode: f765d...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp deg hodetelefoner med lyddemping og hør på din egen musikk. Hvis han klager på at du da blir utilgjengelig, i og med at du da ikke hører hva han sier, så si at musikken hans forstyrrer deg såpass at du blir utilgjengelig lell. 

Her hører vi på musikk nesten hele dagen, men er vi begge hjemme, så står det på musikk vi begge liker, som oftest en radiokanal. Vil han høre sin musikk så setter han seg i et annet rom, har på hodetelefoner, eller gjør det når han er alene. Selvfølgelig samme med meg. Tror ikke partneren min hadde greid å slappe av med min musikk i bakgrunnen. 😆

Anonymkode: 2c745...bc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller gjør en deal om at du i blant også kan få spille av en vinylplate i ny og ne. Sørg for at han er hjemme selvsagt og skaff den verst tenkelig svensk-topp skiva du/han kan tenke seg. Eller noe annet han synes er grusomt..

Hvis han påstår at du gjør dette bare på faen: Han vet vel ikke for sikkert at dette handler om "nostalgi" for deg. Du hørte mye på dette som liten, og du hadde glemt det bort.😂

Kanskje han etterhvert ser rettferdigheten i å bruke et headset når den andre hater musikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (8 timer siden):

Eller gjør en deal om at du i blant også kan få spille av en vinylplate i ny og ne. Sørg for at han er hjemme selvsagt og skaff den verst tenkelig svensk-topp skiva du/han kan tenke seg. Eller noe annet han synes er grusomt..

Hvis han påstår at du gjør dette bare på faen: Han vet vel ikke for sikkert at dette handler om "nostalgi" for deg. Du hørte mye på dette som liten, og du hadde glemt det bort.😂

Kanskje han etterhvert ser rettferdigheten i å bruke et headset når den andre hater musikken.

Det var et veldig dårlig forslag.

Da er det ikke snakk om å møte hverandre halveis,men å finne på noe som plager den andre.

Har du hørt om konfliktløsning?

Anonymkode: 3bdef...499

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PITTY skrev (9 timer siden):

Eller gjør en deal om at du i blant også kan få spille av en vinylplate i ny og ne. Sørg for at han er hjemme selvsagt og skaff den verst tenkelig svensk-topp skiva du/han kan tenke seg. Eller noe annet han synes er grusomt..

Hvis han påstår at du gjør dette bare på faen: Han vet vel ikke for sikkert at dette handler om "nostalgi" for deg. Du hørte mye på dette som liten, og du hadde glemt det bort.😂

Kanskje han etterhvert ser rettferdigheten i å bruke et headset når den andre hater musikken.

For en helt ubegripelig barnslig og hevngjerrig idé. Du må være et mareritt å forholde seg til, være seg som venn eller partner.

Anonymkode: 35695...a19

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For en helt ubegripelig barnslig og hevngjerrig idé. Du må være et mareritt å forholde seg til, være seg som venn eller partner.

Anonymkode: 35695...a19

Venner? Partner? Jeg? Aldri sett noe til..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (1 minutt siden):

Venner? Partner? Jeg? Aldri sett noe til..

Æsjda. Nå som jeg skulle være så grinete, så viste det seg at du var morsom og jovial.

Anonymkode: 35695...a19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (24 minutter siden):

Venner? Partner? Jeg? Aldri sett noe til..

Ro,ro til fiskeskjær osv...

Anonymkode: 3bdef...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "sånn musikk det er vanlig høre på" ?

Anonymkode: 8709a...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...