Gå til innhold

Press ned mot bekken, veldig vondt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 30+4 her og jeg har fryktelig press ned mot bekkenet/symfysen. Jordmor sa at det ikke var typiske smerter for bekkenløsning, men at babyens hode presser ned. 
Det oppleves som et trykk, og hver gang jeg skal opp og ut av senga/bilen/stolen/sofaen så gjør det ordentlig  vondt og det gjør vondt å gå en stund etterpå. 
Er det vanlig så tidlig i graviditeten?

Anonymkode: 4b7a8...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30+4 er ikke tidlig i graviditeten. Slik har jeg gått siden uke 20. Kan absolutt skyldes bekkenet. Behandling har hjulpet meg mye + bruk av støttebånd under magen. 

Anonymkode: 4a8ef...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nøyaktig like langt som deg, lg har det helt likt. Her sier både jordmor og lege at det er pga bekkenet🤔 vondt er det uansett

Anonymkode: 94cb6...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei! 30+4 her og jeg har fryktelig press ned mot bekkenet/symfysen. Jordmor sa at det ikke var typiske smerter for bekkenløsning, men at babyens hode presser ned. 
Det oppleves som et trykk, og hver gang jeg skal opp og ut av senga/bilen/stolen/sofaen så gjør det ordentlig  vondt og det gjør vondt å gå en stund etterpå. 
Er det vanlig så tidlig i graviditeten?

Anonymkode: 4b7a8...51c

I de situasjonene du beskriver så høres det ut som bekkenet. Gå med samla bein ut av alt, se om det letter. Reist til fysioterapi, du trenger ikke henvisning og der vil du få best mulig råd. 

Anonymkode: ebe80...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...