Gå til innhold

"Slitt underliv"/ lekkasjer - suging?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det for dere menn å suge kvinner som har et underliv som har måtte "jobbe hardt"? Som etter fødsler både har litt arrvev, er slappere, og kanskje har endel problemet med utflod/ lekkasje?

Skjønner at ikke "alle" har prøvd dette, men hvordan ville du tenkt om denne problemstillingen? Jeg er singel og har disse utfordringene, og vet helt ærlig ikke om jeg klarer la en mann gå ned på meg, livredd for at det skal lukte eller smake vondt (Selv om jeg hadde vasket meg rett før) Har ekstremt lite selvtillit på grunn av akkurat dette, og føler at ingen man ville klart å ha hodet nedi der uten å bli kvalm😭

Anonymkode: 0c902...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man suger ikke kvinner, man slikker.

Suging er på menn.

Anonymkode: 6a094...e7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er det for dere menn å suge kvinner som har et underliv som har måtte "jobbe hardt"? Som etter fødsler både har litt arrvev, er slappere, og kanskje har endel problemet med utflod/ lekkasje?

Skjønner at ikke "alle" har prøvd dette, men hvordan ville du tenkt om denne problemstillingen? Jeg er singel og har disse utfordringene, og vet helt ærlig ikke om jeg klarer la en mann gå ned på meg, livredd for at det skal lukte eller smake vondt (Selv om jeg hadde vasket meg rett før) Har ekstremt lite selvtillit på grunn av akkurat dette, og føler at ingen man ville klart å ha hodet nedi der uten å bli kvalm😭

Anonymkode: 0c902...dab

Det sier seg selv.. En kvinne som ikke føler seg komfortabel, eller klargjordt for slikking.. da vil hun ikke slikkes og blir heller ikke slikket.
Utseende, alder, fødselsarr etc. forhindrer ikke nytelsen..  den økes faktisk, for jeg elsker alderstegn, så jeg slikker med lidenskap.
Og har hun problem utflod og lekkasjer, da stoler jeg på at hun sier ifra.. Forresten.. såpass bør man stole på hverandre, at vi er klargordt for orale gleder😉

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan er det for dere menn å suge kvinner som har et underliv som har måtte "jobbe hardt"? Som etter fødsler både har litt arrvev, er slappere, og kanskje har endel problemet med utflod/ lekkasje?

Skjønner at ikke "alle" har prøvd dette, men hvordan ville du tenkt om denne problemstillingen? Jeg er singel og har disse utfordringene, og vet helt ærlig ikke om jeg klarer la en mann gå ned på meg, livredd for at det skal lukte eller smake vondt (Selv om jeg hadde vasket meg rett før) Har ekstremt lite selvtillit på grunn av akkurat dette, og føler at ingen man ville klart å ha hodet nedi der uten å bli kvalm😭

Anonymkode: 0c902...dab

Kvinne her, men ønsker å sende deg en klem❤️
 

Du vil finne noen som gjør det med lidenskap. Jeg har ingen selvtillit og mislike samleie på grunn av omskjæring grad 3 som barn hvor klitoris og mine kjønnslepper ble fjernet. Kjønnsleppene ble sydd sammen med kaktuspinner. Jeg har ingen kjønnslepper og ingen synlig klitoris. Jeg er livredd for å gå i forhold da jeg har blitt kaldt «en halv kvinne før». Livredd for menn, smerter, sex, fødsel, alt. Når det ble åpnet opp ble et bare noen knuter/arrvev? Igjen.
 

 Det ser i mine øyner og legens øyner «helt ødelagt» der nede. 

 

Du har laget vakre barn og du finner en som elsker deg akkurat som du er❤️

Anonymkode: 26401...7ff

  • Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (6 timer siden):

Hvor mange unger har du fått egentlig?

Godt over gjennomsnittet. Og så vidt jeg vet, kan en unge være nok til at ting blir ødelagt der nede også. 

Men ja, jeg har en flokk. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man suger ikke kvinner, man slikker.

Suging er på menn.

Anonymkode: 6a094...e7b

Fullstendig klar over at det er slikking😂 Trøtt og sliten når jeg skrev, så det ble feil ord. Begge begynner på S, tror du skjønte hva jeg mente😉

Anonymkode: 0c902...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (4 timer siden):


Og har hun problem utflod og lekkasjer, da stoler jeg på at hun sier ifra.. Forresten.. såpass bør man stole på hverandre, at vi er klargordt for orale gleder😉

Skjønte ikke helt hva du mente her? At jeg skal si ifra, så han er "forberedt", så han kan takke nei, eller fordi det er en "No go" for mannen? 

Hva mener du med "klargjort for orale gleder"? Er det mer klargjøring jeg bør gjøre utover å vaske meg godt? 

Anonymkode: 0c902...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men ja, jeg har en flokk. 

Tror heller dette blir et problem ang dating

Anonymkode: 3196f...557

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (6 timer siden):

Hvor mange unger har du fått egentlig?

De største skadene skjer som regel ved første fødsel.

Anonymkode: 5c223...c85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror heller dette blir et problem ang dating

Anonymkode: 3196f...557

Får flytte ut på en øde øy. 😂 Jeg har fire barn, ungdommer og voksne, så bare to bor hjemme. 

Men om en mann ikke kan takle det, så får det være. Ungene har jeg, jeg kunne ikke vite når flokken ble stor, at faren ikke ville bli værende for alltid. (Kun en far til alle da) 

Anonymkode: 0c902...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan er det for dere menn å suge kvinner som har et underliv som har måtte "jobbe hardt"? Som etter fødsler både har litt arrvev, er slappere, og kanskje har endel problemet med utflod/ lekkasje?

Skjønner at ikke "alle" har prøvd dette, men hvordan ville du tenkt om denne problemstillingen? Jeg er singel og har disse utfordringene, og vet helt ærlig ikke om jeg klarer la en mann gå ned på meg, livredd for at det skal lukte eller smake vondt (Selv om jeg hadde vasket meg rett før) Har ekstremt lite selvtillit på grunn av akkurat dette, og føler at ingen man ville klart å ha hodet nedi der uten å bli kvalm😭

Anonymkode: 0c902...dab

Hva har egentlig lukt og smak med barnefødsler og antall barn å gjøre?

Kniping er viktig i forhold til "slapphet". Det gjelder uansett hvor få/mange barn man har.

Jeg har selv over dobbelt så mange som deg og har i hvert fall null problemer på dette området.

Her sitter nok det egentlige problemet i hodet ditt. Ikke tenk så voldsomt.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Man suger ikke kvinner, man slikker.

Suging er på menn.

Anonymkode: 6a094...e7b

Tull,suger på kliten også.Du bør prøve.

Anonymkode: daf02...81f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Skjønte ikke helt hva du mente her? At jeg skal si ifra, så han er "forberedt", så han kan takke nei, eller fordi det er en "No go" for mannen? 

Hva mener du med "klargjort for orale gleder"? Er det mer klargjøring jeg bør gjøre utover å vaske meg godt? 

Anonymkode: 0c902...dab

Ja.. jeg synes du bør si ifra, hvis du har problem med overflod og lekkasjer.. Det er fordi både opplevelsen og smaken kan være uforutsigbar, når du selv ikke vet hvordan du lukter og smaker. Det er ymse hvordan en mann reagerer, for enkelte menn får frysninger bare av ordene. Mens andre menn ikke ser på dette som et problem, og finner på andre løsninger. Til felles for disse mennen er at de bør takke deg, for at du er ærlig som sier ifra..

De fleste kvinner og menn vasker seg og tar nødvendige luktprøver, noen tar også smaksprøver til hensyn og respekt til den andre. Da har begge tatt den nødvendige sjekken, og forberedt før vi har orale gleder (kyssing, smaking, lukting)

Så jeg lurer på hvorfor du ikke lukter og smaker på deg selv, når dette fører til usikkerhet? Får du utflod og lekkasjer under sex? Hvordan smaker det, og hvor delikat er det?
________________

Tenk litt som kokken: En god kokk smaker alltid på maten før servering, der fordi han vil kvalitetsikre smaken, og for sin egen ære men også for andres nytelse. Han spør også om gjesten har allergier eller om det er noe gjesten ikke liker, det er fordi han tar hensyn til gjesten.
Etter endt måltid sier han: "Hvordan smakte det? jeg tåler kritikk, så jeg håper du svarer ærlig?"
Joda, sier gjesten "Det smakte fantastisk godt, men jeg syntes det smakte litt for mye salt"
Takk! sier kokken.. "Jeg skal huske det til neste gang, så får du en bedre opplevelse"

Poenget med å bruke kokken som et eks. er: Han kvalitetsikrer smaken.. Spør om ting som er nødvendig.. Forventer ærlighet.. Han tåler å høre kritikk for det vil forbedre han som kokk. Han blir happy og takker gjesten sin🤭

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om du plages veldig med utflod, lekkasjer, slapphet... Kniper du regelmessig? Hva med en legetime for lekkasje og utflod?

Anonymkode: 09dfa...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lekkasje av urin eller avføring, er dette noe man kan få hjelp for. Det finnes enkel operasjon for urinlekkasje for eksempel. 

Anonymkode: aecdf...db4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan er det for dere menn å suge kvinner som har et underliv som har måtte "jobbe hardt"? Som etter fødsler både har litt arrvev, er slappere, og kanskje har endel problemet med utflod/ lekkasje?

Skjønner at ikke "alle" har prøvd dette, men hvordan ville du tenkt om denne problemstillingen? Jeg er singel og har disse utfordringene, og vet helt ærlig ikke om jeg klarer la en mann gå ned på meg, livredd for at det skal lukte eller smake vondt (Selv om jeg hadde vasket meg rett før) Har ekstremt lite selvtillit på grunn av akkurat dette, og føler at ingen man ville klart å ha hodet nedi der uten å bli kvalm😭

Anonymkode: 0c902...dab

Jeg hadde glatt slikket deg, lekt med deg, gitt deg nytelse, med stor og ekte innlevelse! 

Hvis du har en dag med mye utflod, så regner jeg med du hadde sagt i fra når jeg hadde vært på vei ned? 

Annen lekkasje gjøre ingen ting. Smaker ikke ille, og lukter heller ikke ille.  Snarere så elsker jeg å slikke fruen hvis hun ikke har tørket ordentlig hvis hun nettopp har tisset. Og nei, jeg har egentlig ikke noen tiss fetisj. Men smaken sammen med smøring en fra henne, gjør at det egentlig smaker digg i en slik setting. 

Men, selv om jeg ikke bryr meg, så hadde jeg satt pris på en samtale om det før evt sex. Men mest fordi det bygger enda mer tillit, som igjen øker nytelsen ved sex. Syntes jeg da. Sikkert mange som er uenige her. 

Håper det ordner seg ❤️❤️

Mann 40

Anonymkode: e230a...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...