Munchlax Skrevet 2. juli #41 Del Skrevet 2. juli (endret) Elomine Lene Lilje Alette Tage Terje Yme Imre Endret 2. juli av Munchlax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #42 Del Skrevet 2. juli Ikke lett å finne mange guttenavn som ender på e, men Rune og Sindre er fine navn. Anonymkode: 00e69...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 2. juli #43 Del Skrevet 2. juli Alvilde Brielle Else Marlie Jensine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 2. juli #44 Del Skrevet 2. juli Guttenavn Arne Magne Kåre Bjarte Helge Jamie Luke Brage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #45 Del Skrevet 2. juli Jeg hadde jo en elev som het Berte Marie (hun brukte kun Marie😅) Ellers Elle, Hanne, Tilde, Mone, Lise, Marianne Heine, Lasse Anonymkode: 3c281...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olsen Skrevet 2. juli #46 Del Skrevet 2. juli Jentenavn: Trine, Lise, Tone, Anne, Vilde, Line, Alice, Mie. Guttenavn: Jone, Inge, Arne, Bjarte, Ole, Tore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #47 Del Skrevet 2. juli TS sitt spørsmål er; Ikke vanlige navn som slutter på e? Jeg leser igjennom tråden og finner nesten bare helt vanlige navn som mange heter. Hva er liksom hensikten med å ramse opp mengder med vanlige navn mange hundrede heter om man går på navnestatistikk? Klør seg i hodet! Anonymkode: a733c...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #48 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 23.17): Begge foreldrene har navn som slutter på e, så tenker det kanskje hadde vært gøy om barnet også fikk det, så lenge vi også faller for navnet selvsagt. Ønsker ikke navn det er sannsynlig at noen i samme gruppe bhg eller klasse heter, men heller ikke et veldig sært. Kom gjerne med forslag, begge kjønn Anonymkode: 3957a...f93 Leanne Mie Lise Celine Bertine Adine Tilde Agnete Pernille Lotte Louise Kine Rikke Trine Antonette Gaute Tage Sindre Lasse Grunde Ole André Endre Anonymkode: e274a...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #49 Del Skrevet 2. juli Celine Christiane Anonymkode: 7d900...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #50 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 0.17): Begge foreldrene har navn som slutter på e, så tenker det kanskje hadde vært gøy om barnet også fikk det, så lenge vi også faller for navnet selvsagt. Ønsker ikke navn det er sannsynlig at noen i samme gruppe bhg eller klasse heter, men heller ikke et veldig sært. Kom gjerne med forslag, begge kjønn Anonymkode: 3957a...f93 Endre Anonymkode: 051ba...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #51 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): TS sitt spørsmål er; Ikke vanlige navn som slutter på e? Jeg leser igjennom tråden og finner nesten bare helt vanlige navn som mange heter. Hva er liksom hensikten med å ramse opp mengder med vanlige navn mange hundrede heter om man går på navnestatistikk? Klør seg i hodet! Anonymkode: a733c...32f De aller fleste navnene som nevnes her er ikke aktuelle fordi jeg synes de blir litt for vanlige, men er noen jeg lagrer til senere. Jeg formulerte meg nok litt klønete også, jeg ønsker uvanlige navn og ikke bare navn som ikke er populære blant småbarn nå. Samtidig ikke noe så spesielt at de fleste vil rynke skikkelig på nesa av. Ts Anonymkode: 3957a...f93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #52 Del Skrevet 2. juli Othelie, syns det er et veldig fint navn. Anonymkode: 8850c...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #53 Del Skrevet 2. juli Elise, Live, Synne, Mathilde, Giske, Dorthe, Rine og Erle Anonymkode: 826ec...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #54 Del Skrevet 2. juli Trygve Heine Juliane Anonymkode: 0c5bc...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 3. juli #55 Del Skrevet 3. juli Albertine, Helmine, Juliane, Tilde, Lovise, Camille Atle, Brage, Aune, Jarle, Sølve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #56 Del Skrevet 3. juli Men de uttales mer som en i på slutten da. Men syns det er fine navn, vet ikke om de er populære eller ikke. Chloe Daphne Zoe Foruten Nicole, men uttales jo som stum e, det blir kanskje feil? Charlotte, kanskje vanlig? Men fint navn. Alice er fint også, men uttales jo også stum e. Constance er spesielt og slutter på e. Samme med Genevieve og Yvonette men nye stumme e'er. Staselige navn. Anonymkode: 625fc...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #57 Del Skrevet 3. juli Vilje, Erle Endre, Olve Anonymkode: 57046...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #58 Del Skrevet 4. juli Merle Tomine Anonymkode: 3823f...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minan Skrevet 5. juli #59 Del Skrevet 5. juli Sigve, Nore, Love, Grunde, Bjarne, Dyre, Sune, Sture. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #60 Del Skrevet 5. juli Minan skrev (2 timer siden): Sigve, Nore, Love, Grunde, Bjarne, Dyre, Sune, Sture. Likte Nore som et jentenavn (selv om kanskje litt vel spesielt). Tenker andre at det først og fremst er et guttenavn? Ser det kan være begge deler, men jeg tenkte først på Leonore og Nora. Anonymkode: 3957a...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå