Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Begynte å tenke over mine x-kjærester og han jeg er sammen med nå, og finner noen litt "rare" likhetstrekk... Tre av fire har blitt mobbet gjennom skoleårene, jeg har vært den første "seriøse" kjæresten til dem alle, de har vært blonde og ganske lave.. Hva med dine? Noen likhetstrekk mellom de du faller for?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har bare vært forelsket i 1 etter videregående, og er ikke sikker hvor mye barne- og ungdomsforelskelsene teller, men det eneste likhetstrekket jeg kommer på mellom dem er at jeg syntes alle var pene:p Veldig forskjellige personlighetstyper, forskjellige former for pent utseender, forskjellige hobbyer, forskjellig musikkstil, forskjellige holdninger, etc...
Gjest StoreSky Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Tja, de jeg har hatt noe med etter min ex, er alle avstands-forhold (laaangt unna..) Dessuten umulig å bli sammen med av ulike grunner... Alle (altså de mer alvorlige greiene) er i samme miljø, kler seg ganske likt, ikke såå pratsomme, litt treg å få fart på forholdet med. Samme musikk smak (som meg også). Men er mye ulikt også, moral, oppførsel, etc.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Eneste likhetstrekket hos de jeg faller for, er at de har en pikk.
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Min samboer har hatt tre seriøse forhold. Jeg har hilst på begge eksene hans. Vi er alle tre veldig like i kroppsfasongen; spinkle. Selv er han helt motsatt.
Sulosi Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 Har blitt fasinert av ulike typer men de gangene jeg har vert forelsket skikkelig har det vert i lyshårete (borts fra en), ganske høye (alt er jo relativt for jeg er bare 160) og de har alle vert "gutter"....
Gjest gotthard Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 alle har hvert selvopptate....og utro.....
Gjest blakke bortskjemte drittunger Skrevet 15. februar 2006 #8 Skrevet 15. februar 2006 Begynte å tenke over mine x-kjærester og han jeg er sammen med nå, og finner noen litt "rare" likhetstrekk... Tre av fire har blitt mobbet gjennom skoleårene, jeg har vært den første "seriøse" kjæresten til dem alle, de har vært blonde og ganske lave.. Hva med dine? Noen likhetstrekk mellom de du faller for? ← Ja, dessverre og lurer fælt på hvordan jeg skal bryte denne sirkelen.
Nabodama Skrevet 15. februar 2006 #9 Skrevet 15. februar 2006 Jeg faller aldri for bad-boys. Ellers har de alle hatt mørkt hår, alle har hatt håret i behold, ingen har brukt briller, alle har vært middels høye og atletiske, og omtrent på min alder. De jeg faller for er rolige og snille. Alle har hatt middels inntekt, og ingen har hatt problemer med rus, økonomirot osv
Gjest Gitte Skrevet 15. februar 2006 #10 Skrevet 15. februar 2006 Min første og min nåværende ligner visstnok veldig på hverandre utseendemessig.. En kamerat av meg som kjente min x, så et bilde av min nåværende før han hadde møtt han og utbrøt "jøss han er jo prikk lik som XXX" Det hadde ikke jeg tenkt over, men jeg faller visst for de høye mørke
Gjest -eline- Skrevet 15. februar 2006 #11 Skrevet 15. februar 2006 Nope... Faktisk er de tre jeg har hatt langvarige forhold med som natt & dag & natt igjen ingen likhet i det hele tatt. Men så har nok jeg som person også forandret meg i løpet av disse 8-9 årene det har gått siden jeg ble sammen med han første, så at de ikke er veldig like er nok et resultat av det.
Replica Skrevet 15. februar 2006 #12 Skrevet 15. februar 2006 Det eneste de har hatt felles er at de har vært 7 år + eldre enn meg.
salsera Skrevet 15. februar 2006 #13 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har som mål å aldri begå samme feil to ganger, så jeg har gjort nye feil hver gang! De har derfor vært veldig forskjellige, både yrkesmessig, utseendemessig, temperamentsmessig... Men nå tror og håper jeg at jeg har unngått de verste fellene!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #14 Skrevet 15. februar 2006 Alle har vært drittsekker, økonomisk uryddige, voldelige, sjarmerende, høy utdannelse osv.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 15. februar 2006 #15 Skrevet 15. februar 2006 De har värt smarte, godt likt, og har ryddig ökonimi og famileforhold. De er ikke altfor store, og heller ikke typisk kjekke - men masse sjarm da!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #17 Skrevet 15. februar 2006 Nja...jo, det er noen gjengangere på de menn jeg har vært interessert i: - Utleverer ikke seg selv voldsomt og totalt - Litt hemmelighetsfull - Enere innen sine fagfelt - Behandler meg som en dyrebar skatt - Eventyrlystne og familiekjære
leila Skrevet 15. februar 2006 #18 Skrevet 15. februar 2006 Mine har stort sett hatt stor tro på seg selv og de har vært høye og mørke....
Gjest *Snart medlem* Skrevet 15. februar 2006 #19 Skrevet 15. februar 2006 Ikke alle har vært slik, men disse trekkene har gått igjen hos de fleste: Geekete/nerdete (de liker gjerne ting som dataspill, programmering og rollespill + at mange av dem er litt sosialt avstumpete i enkelte tilfeller ) Outsidere Intelligente Musikkinteresserte
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #20 Skrevet 15. februar 2006 Alle jeg har hatt et lengre forhold til har vært dataingeniører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå