pressplay Skrevet 30. juni 2024 #1 Skrevet 30. juni 2024 Dette kan være totalt subjektivt da jeg er hetro mann og dermed legger mer merke til dette hos kvinner, men det slår meg at smilet til menn og kvinner er forskjellig. Kvinner har generelt penere smil, penere og rettere tenner. Er dette fordi smiler har en biologisk funksjon for kvinner, f.eks at smilet skal vekke mer sympati og trygghet for en kvinne mens enn mann tjener mer på å være "skummel" eller er det fordi kvinner er flinkere med tannstellet? Eller er det en helt subjektiv oppfatning?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #2 Skrevet 30. juni 2024 Jeg har lagt merke til det samme. Jeg tror det har en sammenheng med at kvinner oftere tar bilder av seg selv enn det menn gjør, og da trener de seg selv opp (ofte ubevisst) på å posere bedre, og de ender opp med finere smil. Anonymkode: dfccc...c92
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #3 Skrevet 30. juni 2024 Du ser dette veldig tydelig på generasjonene som ble født rundt tiden sosiale medier ble populært. Anonymkode: dfccc...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå