Gå til innhold

Ektefelle finner meg ikke tiltrekkende lenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ektefelle gjennom 23 år avviser meg. Dette har han gjort de siste 8 år. Klart vi har forandret oss begge to, men ikke i stor grad. Mine venninner har fortsatt sex med sine ektefelle, på tross av at de har født barn og kroppen har forandret deg. De lurer på om min mann ikke har behov. Men min ektemann gidder heller ikke lenger å snakke ned meg. Men på andre områder er han positiv; han spanderer gjerne en tur til utlandet noen ganger i året og bruker ellers penger på familien. Jeg har prøvd å snakke med ham om dette, men ikke mulig å få ham i tale. Han vil heller ikke ha noen form for rådgivning.  Jeg har tenkt mye på å gå fra ham, men barnet vårt hadde ikke taklet det. På grunn av dette må jeg leve med min ektemann i noen år til. Lever i limbo og føler at jeg bare «eksisterer».

Anonymkode: 8f4d9...df1

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hans manglende sexlyst skyldes at det bare er han som tar initiativ til å spandere ferieturer til utlandet? 

Anonymkode: f64e1...a30

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ofte jeg råder noen til dette, men finn deg en elsker!

Anonymkode: f68a7...31c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ektefelle gjennom 23 år avviser meg. Dette har han gjort de siste 8 år. Klart vi har forandret oss begge to, men ikke i stor grad. Mine venninner har fortsatt sex med sine ektefelle, på tross av at de har født barn og kroppen har forandret deg. De lurer på om min mann ikke har behov. Men min ektemann gidder heller ikke lenger å snakke ned meg. Men på andre områder er han positiv; han spanderer gjerne en tur til utlandet noen ganger i året og bruker ellers penger på familien. Jeg har prøvd å snakke med ham om dette, men ikke mulig å få ham i tale. Han vil heller ikke ha noen form for rådgivning.  Jeg har tenkt mye på å gå fra ham, men barnet vårt hadde ikke taklet det. På grunn av dette må jeg leve med min ektemann i noen år til. Lever i limbo og føler at jeg bare «eksisterer».

Anonymkode: 8f4d9...df1

Jeg hadde det helt likt. Jeg ventet i det lengste pga barna, men ble skilt. Det går bra med barna, bare man setter dem først og ikke skaper konflikt med eksen. 

Anonymkode: 3b677...94d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Endret av Monei1973
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette for noe???

Hva tror du selv er årsaken? 
Hva skjedde før endringen kom?

Anonymkode: 855de...c1b

AnonymBruker
Skrevet

Han gidder ikke snakke med deg engang? 

Og det eneste som er positivt med han, er at han bruker penger?  

Det er noe sinnsykt mye mer alvorlig galt med ekteskapet deres enn det du prøver å redusere det til, at kroppen din liksom har forandret seg. Dette har ikke noe med kroppen din å gjøre, det stikker dypere. Prøvd parterapi?

Anonymkode: f29a7...fc2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...