AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Del Skrevet 30. juni Kan noen klarsynte legge kort og spørre om jeg får et godt forhold til den nye svigerfamilien min? Og om kortene har noen råd til meg i bli kjent-fasen? Jeg har så vidt truffet de, men skal tilbringe mer tid sammen denne uken. Håper de vil like meg😊 Anonymkode: e4081...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 30. juni #2 Del Skrevet 30. juni 😂🙄😂🙄🙄🙄🙄🙄😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Del Skrevet 30. juni VetAlt skrev (13 minutter siden): 😂🙄😂🙄🙄🙄🙄🙄😂😂😂😂 Takk for at du sendte tråden opp igjen😉 Anonymkode: e4081...6ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Del Skrevet 1. juli Det er ikke alt som skal spåes. Det er noe vi skal oppleve selv Anonymkode: 245ee...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Del Skrevet 1. juli Det kommer til å gå helt fin. Men; din partner har en uavklart samtale å ta med sine foreldre. Trengs en liten oppklaring. Vær åpen men ikke grenseløs ❤️ (Ingen spåkone men såkalt sterk intuisjon) Anonymkode: 12ca7...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 13.07): Det kommer til å gå helt fin. Men; din partner har en uavklart samtale å ta med sine foreldre. Trengs en liten oppklaring. Vær åpen men ikke grenseløs ❤️ (Ingen spåkone men såkalt sterk intuisjon) Anonymkode: 12ca7...2da Uavklart samtale å ta med sine foreldre? Hva kan det dreie seg om da? 🤔 Anonymkode: e4081...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå