AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Del Skrevet 30. juni Ble nettopp forlovet (jippi!)! Min forlovede satt ringen på høyre hånd. Både han og jeg usikker på hva som er vanlig/ ansett som «riktig» både i Norge og ellers i verden? Anonymkode: add59...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 1. juli #2 Del Skrevet 1. juli (endret) I Norge har det vært vanlig å ha både forlovelses- og giftering på høyrehånd. I andre land er det ofte vanlig med venstre hånd, men dette velger man selv. Vi har våre ringer på høyre hånd. Endret 1. juli av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Del Skrevet 1. juli Anonymkode: 8fa44...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Del Skrevet 1. juli Det der bestemmer du helt selv. Jeg bytter på selv. Folk i dag er ikke så opphengt i hvilken finger det «skal» være heldigvis, det er jo en ganske tullete og utdatert greie. Anonymkode: 53106...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ble nettopp forlovet (jippi!)! Min forlovede satt ringen på høyre hånd. Både han og jeg usikker på hva som er vanlig/ ansett som «riktig» både i Norge og ellers i verden? Anonymkode: add59...76d Ellers i verden er det ofte venstre. I Norge ofte høyre. Uansett, dette bestemmer dere selv Anonymkode: 6eb3e...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Del Skrevet 1. juli Jeg har min på venstre. Høyrehånda mi er hovedhånd og brukes fra alt til matlaging til å tørke bak… Da synes jeg det er veldig greit å unngå å ha på ting som kan samle bakterier.. Og jeg er typen som normalt kunne vært mer nøye med sånt, så det sier sitt🙈😂 Anonymkode: 3fc83...bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Del Skrevet 1. juli Jeg har min på høyre Anonymkode: 6781b...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8 Del Skrevet 1. juli Hadde min på høyre. Nå er den på venstre, siden gifteringen tok over Anonymkode: 1c4c1...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymrsr Skrevet 2. juli #9 Del Skrevet 2. juli Jeg hadde forlovelsesring på høyre frem til det nærmest seg bryllup, så gikk jeg over på venstre en uke før sånn det var plass til giftering på høyre uten å få stygge ringmerker på bildene. Mine ringer kan ikke være på samme finger, de kan ikke ligge inntil hverandre pga steinen i forlovelsesringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå