AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #1 Skrevet 30. juni 2024 Noen syns det er så deilig å være singel og ønsker kun det. Hva er det som er så mye bedre med å være singel? Jeg har vært sammen med samboeren i 15 år og kan ikke skjønne at singellivet er noe å hige etter. Er det egentlig at man ikke har truffet den rette? Anonymkode: d8a7e...b78 1
Bombasi Skrevet 30. juni 2024 #2 Skrevet 30. juni 2024 (endret) Fordeler med å være singel: Du styrer din egen hverdag, du trenger ikke ta hensyn til noen, du kan stå opp og legge deg når det passer deg, du kan boltre deg i senga for deg selv, du kan se på hva du vil og når du vil, du kan prate så mye du vil eller la være, du kan pynte huset ditt slik du ønsker, du kan dra dit du vil eller bli hjemme, du har mindre mas, styr og forpliktelser, du styrer din egen økonomi uten å ta hensyn til noen andre, du kan kjøpe det du vil og kaste det du vil, du kan rive eller bygge vegger uten at en kjeft bryr seg, du kan rape når du spiser middag, du kan gå naken hele dagen, du har ingen andres familie å svare til eller for, du lever med en helt annen ro i hverdagen, du kan rote og rydde på dine premisser.... du er din egen herre 24/7. Det er selvfølgelig drøssevis av ulemper også, men du spurte om hva som var deilig ved det, og jeg la fram noe av det. For øvrig er jeg en utmeldt, ikke-stressende og frivillig singel mann som har vært i forhold i over 10 år før, som er klar til å gi opp singelheten skulle den rette ringe på døren min eller senere i livet. Endret 30. juni 2024 av Bombasi 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå