Gå til innhold

Noen som kan se om jeg skal velge T eller L?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil det være praktisk mulig å velge T, uten å flytte dit?

Vil det å eventuelt velge L føre meg dit jeg skal - til mitt «endgame»?

Luksusproblem, men akkurat nå klarer jeg ikke å føle/vite hvilket alternativ som blir det beste for meg og for livet mitt.

Anonymkode: 4006f...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest trolig er da ingen av dem den rette for deg...

Anonymkode: 3edeb...297

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omså noen skulle være synsk, ville det vært uetisk av dem å fortelle deg hva du bør gjøre. Livet vårt har mange ulike veier ut i fra hvilken vei vi selv ønsker å gå, og det er ikke bra å påvirke hvilket valg andre mennesker skal ta for seg selv på den måten. 

Men generelt, hvis man ikke klarer å velge en person fremfor den andre, bør man spørre seg om man egentlig har de rette følelsene for noen av dem

Anonymkode: bc4e8...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppklaring: Det er ikke snakk om personer! Det er snakk om to forskjellige studiesteder, men innen samme retning.

TS

Anonymkode: 4006f...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke velg Tromsø, det blir for langt å pendle fra Lillestrøm.

Anonymkode: effd0...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikke velg Tromsø, det blir for langt å pendle fra Lillestrøm.

Anonymkode: effd0...cf3

Haha ja, det er jeg enig i!

Men sånn seriøst, noen som får opp noe annet? Jeg heller nok mot L, men så er det litt mer status ved T som faktisk trekker…

ts 

Anonymkode: 4006f...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du må spørre om dette til andre, så bør du ikke velge noen. Da er du ikke sikkert nok selv og har en sterk og klar nok intusisjon selv på hva du bør velge.

Anonymkode: 892d3...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til en annen sak, så ville jeg personlig valgt Tromsø .

Anonymkode: 892d3...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe riktig valg eller noe valg du «skal» ta her, du må velge veien i livet ditt selv. Du er rett og slett nødt for å sette deg ned og veie for og imot og så ta et valg. 

Anonymkode: a47e6...688

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler på meg at det er T, men det må også sies; Ditt liv, ditt valg.

Anonymkode: b6786...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du må spørre om dette til andre, så bør du ikke velge noen. Da er du ikke sikkert nok selv og har en sterk og klar nok intusisjon selv på hva du bør velge.

Anonymkode: 892d3...96a

Jeg er ikke helt enig med deg der, jeg er kanskje ikke sikker nok og har en klar nok intuisjon selv, men sånn kan det også være med ting når man står midt i det selv. Derfor spurte jeg bare om noen utenfor følte noe. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men til en annen sak, så ville jeg personlig valgt Tromsø .

Anonymkode: 892d3...96a

Ja, ser den, men jeg heller nok mer og mer mot at det ikke blir rett for meg, av mine personlige grunner. Men vanskelig. Føler T nok er det helt trygge valget, men ja… Er andre grunner til at jeg nok ikke burde velge det. Men kjenner på at jeg har lyst allikevel, derfor dette ble så vanskelig!

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke noe riktig valg eller noe valg du «skal» ta her, du må velge veien i livet ditt selv. Du er rett og slett nødt for å sette deg ned og veie for og imot og så ta et valg. 

Anonymkode: a47e6...688

Takk for svar, ja det har jeg forsåvidt gjort nå. Er nok allikevel redd for å velge feil, men den frykten må jeg bare øve på å stå i. (Dronningen av gale valg i livet, det har du meg😜)

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg føler på meg at det er T, men det må også sies; Ditt liv, ditt valg.

Anonymkode: b6786...175

T hadde nok vært det tryggeste valget ja, men så er det noen omstendigheter i mitt liv da som jeg ved nærmere ettertanke ser står litt (eller mye) i veien. Men åh, kunne jeg valgt absolutt helt, helt fritt, så hadde jeg gått for T!

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er L.

Anonymkode: 45368...3d6

Jeg har vel landet på det nå, men som sagt, kjenner på en frykt for om det allikevel blir feil… Men kan ikke ta sorgene på forskudd.

Bah. Å ta store valg er ikke lett… Har bare ikke lyst til å sitte å angre i ettertid…

ts 

Anonymkode: 4006f...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...