Gå til innhold

Identitet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er født som gutt for 30 år siden. Jeg har siden 12-13 års alderen svært ofte tenkt på om jeg er jente. Jeg begynte låne klær, sminke m.m. av min mor og gikk ofte ute i jenteklær. Etter at jeg ble voksen ble jeg klar over at jeg ikke var som gutter flest. Min kropp var mer feminim, med små føtter (str. 40), lekre ben, små hender m/ pene negler og lite hår på kroppen. Min penis er liten og tynn (3 cm slapp og ca. 10 cm stiv). Stemmen min er lysere enn menns og i telefonen blir jeg ofte tatt for å være kvinne. Det værste er at jeg synes menn er flotte og at jeg må innrømme at jeg kunne tenke meg og kose med en mann. Kjenne på og kose med hans penis samt og kjenne ham inni meg. Masse forvirrende følelser bruser i meg, så hva er jeg egentlig ? Noen som har vært borti det samme, eller har generelle tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er deg selv, hverken mer eller mindre. Men om du uroer deg for om det er noe fysisk "galt" med deg, hva med å gå til legen å høre om han kan undersøke hormonnivåene dine?

Skrevet

Nemlig! Du er helt og holdent deg selv. Ingen andre, kanskje bare en litt anderledes, og det er like så greit. Mange kjedelige og uinteressante mennesker her i verden, uten noe substans.

Bare kjenn godt etter på følelsene dine, og stol på dem. Du er deg selv, vet du. :)

Gjest Mann 34
Skrevet (endret)

Innlegg slettet og tråden er ryddet.

Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet (endret)
Hei

Jeg er født som gutt for 30 år siden. Jeg har siden 12-13 års alderen svært ofte tenkt på om jeg er jente. Jeg begynte låne klær, sminke m.m. av min mor og gikk ofte ute i jenteklær. Etter at jeg ble voksen ble jeg klar over at jeg ikke var som gutter flest. Min kropp var mer feminim, med små føtter (str. 40), lekre ben, små hender m/ pene negler og lite hår på kroppen. Min penis er liten og tynn (3 cm slapp og ca. 10 cm stiv). Stemmen min er lysere enn menns og i telefonen blir jeg ofte tatt for å være kvinne. Det værste er at jeg synes menn er flotte og at jeg må innrømme at jeg kunne tenke meg og kose med en mann. Kjenne på og kose med hans penis samt og kjenne ham inni meg. Masse forvirrende følelser bruser i meg, så hva er jeg egentlig ? Noen som har vært borti det samme, eller har generelle tips?

Hva du er? Nei, det er det vel ingen her som kan fortelle deg, bortsett fra det som er blitt sagt, du er deg selv, og du er flott som den du er.

Utover det, så bør du kanskje, siden du er usikker, ta kontakt med en fagperson, først og fremst for hjelp til å sortere tankene. "Finne deg sjæl", for å si det på den måten. :)

Endret av Orestes
Skrevet

Du er homo ;) ikke noe galt i det da. akkurat som all annen type forhold: hvis man liker røff voldtekt i senga i et forhold så må man finne en som er lik. Liker man ha det koselig og søtt så må man finne en som er lik. Liker man ikke sex men forhold....så må man finne en som er lik. Hvis en gutt liker en gutt så ...bør han jo helst finne en gutt som gjør det samme hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...