Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Er det bare jeg som er prippen eller er det flere som synes denne konkurransen er teit? Først tenkte jeg at det hadde vært gøy å deltatt i konkurransen..Men når det går ut på å sende inn bilder av øynene for så å må få stemmer fra andre for å vinne, nei takk! Lei av alt fokus på kropp og dritt.... http://www.oligo25.no/
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Går ikke inn på sånne linker jeg. Noe lureri her?
Gjest Chrizzy Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Egentlig så syns jeg det var fint. Her fokuseres det på kun øynene, det syns jeg er et positivt innslag midt oppi alt for stort fokus på kropp og slikt
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Det er ikke lureri.Tenkte ikke på at noen kunne tro det..Vichy sine sider er det..eller hva hudproduktene heter..
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Det er ikke lureri.Tenkte ikke på at noen kunne tro det..Vichy sine sider er det..eller hva hudproduktene heter.. ← Da så. Kanskje jeg er for paranoid? Eller kanskje bare hele verden er ute etter å lure meg?
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 Da så. Kanskje jeg er for paranoid? Eller kanskje bare hele verden er ute etter å lure meg? ← Redd for sånne luresider hvor det plutselig spretter frem et grelt ansikt og skremmer deg, du eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå