AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #1 Skrevet 30. juni 2024 Jeg har vært ekstremt langt nede. Men de siste måndene så har det gått oppover, men noen nedoverbakker selvfølgelig, men alt i alt, så går det riktig vei. Jeg har fått tilbake interessene mine og er veldig kreativ igjen. jeg driver med kunst som hobby. Alt fra foto, maler, skriver dikt osv. Jeg elsker å skape nye ting. Det sto lenge stille og jeg sto vel ved livets kant tidligere i år. Men sakte men sikkert så har jeg kommet meg igjen. Og nå i sommer så har jeg jo hatt dager som er tunge og jeg har hatt angst, men jeg har hatt interessene mine og jeg har fått skapt ting og da går det så mye bedre. Når jeg gjør dette så kommer jeg i en lykkefølelse, selvom jeg har angst. Vanskelig å forklare, men følelser er komplekst. Men jeg takler det så bra, og jeg merker at ting går den rette veien. Jeg blir så glad når jeg merker det. Og må smile til meg selv noen ganger. Jeg har snakket mye med en samtalepartner på campus mens jeg har gått i behandling ved siden av. Men hun profesjonelle samtalepartneren har bare vært en generell samtale om livet uten fokus på behandling, men bare å snakke om det som er tøft og om livet. Og jeg har mye tillit til henne og føler hun har reddet meg. Jeg har fått et utrolig fin relasjon til henne, men bare på profesjonelt nivå selvfølgelig. Er ikke slik at jeg har pleid å kontakte henne på privaten. Et sted går min grense også. Men akkurat nå har jeg et behov for å fortelle henne at jeg føler ting går så bra nå, og at jeg har fått tilbake mine interesser og skaperevner! Men det er kanskje ikke innafor. Hva tenker dere? Anonymkode: c2dd3...2c2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #2 Skrevet 30. juni 2024 Fortell neste gang du har avtale. Anonymkode: 238e0...f02 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #3 Skrevet 30. juni 2024 Jeg hadde slått på tråden i kontortiden og fortalt at det går bra jeg Anonymkode: 9e842...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #4 Skrevet 30. juni 2024 Tipper hun setter pris på å høre at du har det bedre nå. Du kan kanskje ringe henne på jobb eller sende ett kort. Anonymkode: 19cbf...cd9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå